Momsregistrering online - risk att avslås?

5
Hej

Jag har ansökt idag om F-skatt samt momsregistrering till AB, via verksamt.se, och när jag fyllde i uppgifter om inkomst, nettoomsättning , momsfria inköp inom Sverige samt EU, hade jag överallt skrivit nollor, kunde bara inte riktigt beräkna
hur mycket det blir i inköp samt nettoomsättning i en viss SNI verksamhet,
Underar om det kan bli problem när skatteverket kommer att börja handlägga mitt ärende och kommer att avslå anmällan om momsregistrering? De kan nog även be om komplettering, vad tror ni?

Tacksam för svar
19
jag har idag  fixat det samma  via verksamt  och tyckte det hela var  en aning rörigt ... för varje sni skulle det  redovisas  oms  å annat .. även jag nollade  så skall bli spännande se  vad dom säger    dessutom sökte  jag FA  sedel  utan att ange  inkomst 
2360
37
Jag tror inte de slutat att be om kompletteringar, så det kan ni nog räkna med. Visst är det rörigt men utgå från noll är bra sedan kan man ändra, då bestämmer man själv takten på den enskilda firmans resultat.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
19
en liten edit  jag nollade inte oms  då jag  tar  över  en  verksamhet  ..  fanns ju  gamla siffror att gå på ..  dock skrev  jag inte i  det jag lagt som slut resultat i min budget ,,,

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.