Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 20 år sedan
Nykomling
6

Bokförings- och faktureringsprogram

En eloge för ett bra forum!

Jag ligger i startblocken för att öppna en butik, vilken jag inledningsvis skall driva som enskild firma.

Ett av de första besluten att fatta är vilket administrativt system man skall välja.

Jag är tacksam för synpunkter och tips från användare av SPCS Admin. 500, BL och Hogia Nyföretagare/Small Office.

Med varma hälsningar

Jimmy,

Brashuset
Engagerad medlem
488
1
Jag har BL (Björn Lundén) och är jättenöjd. Men jag har arbetat med SPCS också och även det programmet är helt OK.

En sak jag uppskattar väldigt mycket är Björn Lundéns frågeservice, om man har supportavtal. Man kan ringa och fråga, inte bara programfrågor utan det finns en revisor som svarar på bokföringsfrågor. Enormt bra för om man har enskild firma har man kanske ingen "egen" auktoriserad revisor, som AB:na måste ha.

Men jag har inte koll, de andra programmen kanske också har den servicen nuförtiden?
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.