Startsida

Tommy Anzelius

Marknadsföring & varumärkesutveckling på Anzelius Information AB i Norrköping
Grundpelare enligt Anzelius
- Kommunikationens uppgift är att kommunicera - inte bara vara snygg
- Vikten av att alla marknadskanaler "spelar samma låt"
- Det är svårt och kostsamt att lura konsumenter, er produkt måste vara rätt (eller i vissa fall er tjänst)
- Ditt varumärke måste vara transparent, inifrån och ut (det är inte alltid marknaden/kunderna som behöver uppfatta ditt varumärke, det kan vara att få nästa anställd)

Idag arbetar jag främst inom projekt för marknadsföring och branding, med mottot ”marknadsföring med alla sinnen” och försöker använda den breda uppsättning färdigheter som jag har sammanställt under åren. Vem är jag? Med rötter i den svenska marknaden för teknisk information - med projekt för försvarsindustrin (Bofors, FMV, Hägglunds) men också för banksektorn, Hasselblad och SOS-Alarm. Har jobbat med försäljning och marknadsföring sedan slutet på 90-talet.

Aktivitet

  • Antal foruminlägg: 0 st
  • Antal artiklar: 0 st
  • Antal forum-tack: 0 st
  • Antal gilla: 0 st
  • Följer 0 st
  • Följs av 0 st
Badges

Följer

Följs av

Forumaktivitet

Det finns ingen forumaktivitet att visa.

Artiklar av Tommy Anzelius

Användaren har inte skrivit några artiklar ännu.