Söker Affärspartner för Siemens Elutrustning Försäljning i Sverige

1

Hej,
Jag söker en affärspartner relaterad till försäljning av Siemens elutrustning i Sverige. Min vision är att tillsammans förhandla och sälja Siemens elutrustning och dela 50% av vinsten.
Konkret handlar det om:
KCO-393, KRU-kammare med användning av Siemens SION- eller 3AH5-vakuumbrytare.
KRU 0,4 kV baserad på Siemens SIVACON S8-teknologi (med Siemens licens).
Lågspänningspaneler 0,4 kV, såsom ljuspaneler SCHO90, ljusströmkort SCHOS, lågspänningsanläggningsskåp SHNVA, med användning av Siemens automatiska säkringar.
PF-korrigeringar.
Operativsystem.
Automatiserade paneler i valfri konfiguration.
Samlingsskenor och strömfördelare i valfri konfiguration upp till 6 300 A och Un upp till 35 kV.
"Retrofit" av aktiva RU 6, 10, 35 kV (utdragselement och reläutrymmen för ställverk och driftdon skåplösa, anpassningssatser för stationära prestandabrytare – Ensidig servicemonterad kammare, betongceller).
Vad jag kan erbjuda:
1.Design.
2.Leverans av Siemens-komponenter.
3.Rabatter och bonusar på Siemens-komponenter.
4.Montering av utrustning.
Vad jag behöver från dig:
1.Marknadsföring och marknadsundersökningar.
2.Försäljning i Sverige.
3.Förhandlingar och ingående av kontrakt.
4.Jag kommer från Ukraina och har erfarenhet av att arbeta som chef för sektionen för installation av utrustning inom ett stort byggföretag där. Därför vill jag försöka flytta produktionen från Ukraina till Sverige.
För närvarande lär jag mig svenska och har en grundläggande nivå av engelska. Eventuella språkliga svårigheter kan vi hantera tillsammans.

För att få en mer detaljerad bild av våra tidigare projekt i Ukraina och vårt arbete, besök följande länkar:
https://www.elpromproekt.com/index.php?lang=en
https://www.instagram.com/constructioneu/
Här hittar du foton från våra projekt, som kommer att hjälpa dig att bättre förstå vår erfarenhet och professionalism.

Om du är intresserad av att utforska möjligheter till samarbete, vänligen kontakta mig på [email protected]
Med vänliga hälsningar,
Alexander Lemesh
 

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.