Delägare/Partner

1
Vi söker en kunnig affärspartner som är duktig på försäljning, lagstiftning kring livsmedel och utveckling av företag.
Vi är två personer som i dagsläge har två färdiga produkter. Produkterna är testade i min egen verksamhet, på mina egna kunder de senaste 6-7 åren och de fungerar klockrent med fantastiska hälsoresultat. Nu vill vi ta det vidare och börja sälja i större mängder till grossister samt via webbutiken. Jag själv utvecklar produkterna och min kollega sköter ekonomin. För att ta verksamheten till nästa nivå söker vi nu efter en kreativ och aktiv delägare, gärna med intresse för marknadsföring, försäljning och strategitänkande.

Vi har de senaste två åren gjort betydande investeringar och därmed lagt grunden till verksamhetens fortsatta expansion.

OBS! Vi är inte i behov av en passiv investerare/delägare, det vi behöver är en engagerad person som kan och vill lägga sin tid på utveckling av företaget.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.