Villa Spa Sweden AB - Reservdelar till Spa (och pool)
Hej! Vill passa på och presentera mitt företag här. Firman drivs som en bisyssla idag och målsättningen är att vara billigast i landet vad gäller reservdelar till som till exempel vattenpumpar, värmare, styrboxar, paneler & kompletta kontrollsystem, slangar & kopplingar, pumphus, axeltätningar, värmeelement och mycket mer.
Vi har reservdelar från många olika leverantörer, till exempel Balboa, LX, Waterway, Aqua-Flo, Gecko, Laing, Sirem, ESPA, Davey Spa Power, ACC, med mera.
Fokus primärt idag är spa men jag har vissa kontakter även på pool-sidan.
Vissa artiklar lagerför vi medan vi tar övriga artiklar från grossister i europa för att få vettiga leveranstider.
Vår målgrupp är privatpersoner och företag i Sverige och omkringliggande länder. Vi har avtalspriser till företag.
Ni hittar vår hemsida på www.villaspa.se och ni kan nå oss på telefon 0708-122012 eller via email info_snabel-a_villaspa.se
Tack för ordet!
Tobias Gårdner
Villa Spa Sweden AB
Vi har reservdelar från många olika leverantörer, till exempel Balboa, LX, Waterway, Aqua-Flo, Gecko, Laing, Sirem, ESPA, Davey Spa Power, ACC, med mera.
Fokus primärt idag är spa men jag har vissa kontakter även på pool-sidan.
Vissa artiklar lagerför vi medan vi tar övriga artiklar från grossister i europa för att få vettiga leveranstider.
Vår målgrupp är privatpersoner och företag i Sverige och omkringliggande länder. Vi har avtalspriser till företag.
Ni hittar vår hemsida på www.villaspa.se och ni kan nå oss på telefon 0708-122012 eller via email info_snabel-a_villaspa.se
Tack för ordet!
Tobias Gårdner
Villa Spa Sweden AB