www.Service24.nu

7
Hejsan,

Mitt namn är Tomas Larsson, och jag vill presentera både mig själv, och mitt företag Service24.

Jag är 23år gammal, kommer ursprungligen från Malmö, men bor i Karlskoga, Värmland,

Mitt största intresse är media, och annat som rör internet över lag. Jag brinner för service, då jag har ca 4års erfarenhet inom service från tidigare anställningar.

Service24 är ett företag, som hjälper privatpersoner anlita professionella företag till och utföra önskad tjänst. Vi hjälper också företag hitta nya kunder och generera mer arbete.

Att hitta tjänsteföretag kan ta tid & kräver en del arbete. Man vet sällan vart man ska börja leta och hur man ska gå tillväga. Samtidigt växer utbudet bland tjänsteföretag och vi ställer allt högre krav på både kvalitet & pris.

Mer information om Service24 kan ni hitta på länken nedan:
www.service24.nu/about


Har ni några frågor eller funderingar, är ni varmt välkomna att höra av er till mig.

Vänliga hälsningar,
Tomas Larsson
[email protected]
www.Service24.nu - Gratis offerter inom totalt 131 olika kategorier, bl.a. Bygg, flytt, städ, fastighetstjänster, inredning, bokföring, juridik, data och IT.
87
5
Hej Tomas! Välkommen som företagare. Önskar dig lycka till. =) Din service, din webbsida! Vad skiljer din tjänst från andra aktörer på marknaden? Vad erbjuder du som många andra sajter inte har? Kan inte nämna "alla", men det finns en uppsjö av tjänsten som du säkert är familjär med. Jag använde mig av 3st stora aktörer i tidigt skede/ uppstart av företaget. Det som inte höll i längden, var b.la. deras arvode för kundkort. Med vänlig hälsning Kenneth Meier, dinhjalp.com
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
7
Hejsan Kenneth Meier. Stort tack för ditt "lycka till". :) Det som skiljer oss från andra aktörer i dagsläget, är att vi ej har någonting som är bindande, alltså inga bindningstider på våra tjänster för varken företag eller privatpersoner. Vi har också pressat priserna enormt, då vi är mellan 50 - 70% billigare än andra aktörer inom samma område. Vi kommer också ha löpande rabatter med våra samarbetspartner(s), som är lönsamma för både privat och företagskunder. Vänliga hälsningar, Tomas Larsson.
www.Service24.nu - Gratis offerter inom totalt 131 olika kategorier, bl.a. Bygg, flytt, städ, fastighetstjänster, inredning, bokföring, juridik, data och IT.
87
5
Hej igen, Bra svar! Men vad har du/ ni som i längden gynnar att vara med? Detta med "pressade" priser och rabatter av olika slag, hamnar ju bra i kategorin kortsiktiga lösningar. Och bindningsfritt har både servicefinder & offerta t.ex. Frågan är vad ni har som sticker ut och atraherar era kunder, som ger en långsiktig lösning för er. =) Mvh
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
7
Hejsan Kenneth, Jag håller helt med angående det med pressade priser och rabatter. Det hamnar som sagt i en bra kategori, under kortsiktiga lösningar. Så vitt jag vet, så har Servicefinder en uppsägningstid på 3 månader, samt bindningstider? Om inte så är jag väldigt felinformerad. Hur som helst, så måste man ha långsiktiga lösningar som gynnar både företag och privatkunder att gå med i just vår verksamhet. Vi har frågat runt väldigt mycket, både privatpersoner och företagare, om vad dom skulle önska att vi kanske kunde bistå med. Att lyssna på kunden är alltid bra och uppskattande. Just nu har vi inget som är extra attraktivt och sticker ut oss ur mängden. Men vi har en del planer som troligtvis kommer publicera inom kort. Nu när vi ändå är inne på samtalsämnet, så kan jag ju passa på och fråga vad du tycker ett bra serviceföretag, som Service24 skulle kunna bistå med för dig som är egen företagare? Trevlig helg, Vänliga hälsningar, Tomas Larsson
www.Service24.nu - Gratis offerter inom totalt 131 olika kategorier, bl.a. Bygg, flytt, städ, fastighetstjänster, inredning, bokföring, juridik, data och IT.
64
11
Hej Tomas Vill bara meddela att jag har sett ditt mail och återkommer inom kort. Lite hektiskt just nu bara. Mvh Lukas
7
Hejsan Lukas! Inga problem, ta den tid du behöver! :) Vänliga hälsningar, Tomas Larsson
www.Service24.nu - Gratis offerter inom totalt 131 olika kategorier, bl.a. Bygg, flytt, städ, fastighetstjänster, inredning, bokföring, juridik, data och IT.
64
11
Tack, hör av mig nästa vecka. Trevlig helg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.