VISITKORT 8 000 st

91
Jag har delat ut VISITKORT 8 000 st i Umeå & faktiskt sett att det är det bästa sättet att få abbonemangskunder på :bravo

De 70 000 jag satsat på TV&RADIO & TIDNINGAR är inte alls lika bra :-\

Marknadsföring behöver inte vara dyrt för att vara bra 😛

SKall tillägga att jag betalade 700 kr för 5000 stpå VISTAPRINT, fast de i annonsen sa de var gratis rtfm

Detta är ett tips till andra som står i valet & kvalet :-[
www.allhjalpen.se
2360
49
Visitkortsutdelning är ett utmärkkt sätt att snabbt bli känd. En del förespråkar att man inte ska ha reklam på visitkortet därför har jag haft reklam på mina visitkort under alla tider, mycket enkelt och effektivt. Ett annat nyttigt och billigt sätt är att på en linjal skriva allt man kan erbjuda på ett bra sätt.  Jag gjorde det själv en gång i tiden och la dessa linjaler i en ask på en närliggande restaurang och skrev en lapp där de fick ta var sin. Vilken dörröppnare.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
823
51
Tack för att du delar med dig!!  :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...
456
4
En passande länk till sammanhanget;[br][br]http://www.reklamkort.se/
758
9
[quote author=Patrik link=topic=2894.msg12456#msg12456 date=1190911140][br]Tack för att du delar med dig!!  :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...[br][/quote][br][br]Han kanske gjorde så här :mrgreen:[br][url=http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg]http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg[/url]
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
823
51
[quote author=Sinnenas Teater link=topic=2894.msg12463#msg12463 date=1190922043][br][quote author=Patrik link=topic=2894.msg12456#msg12456 date=1190911140][br]Tack för att du delar med dig!!  :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...[br][/quote][br][br]Han kanske gjorde så här :mrgreen:[br][url=http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg]http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg[/url][br][/quote][br][br]Den känns inte så riktad bara  :D
1616
6
[quote author=Patrik link=topic=2894.msg12479#msg12479 date=1190960204][br]Den känns inte så riktad bara  :D[br][/quote][br][br]Det var inget fel med den, visionen går starkt uppåt även om lite otydlig  :P
Må väl!
823
51
[quote author=Mojo link=topic=2894.msg12484#msg12484 date=1190972722][br][quote author=Patrik link=topic=2894.msg12479#msg12479 date=1190960204][br]Den känns inte så riktad bara  :D[br][/quote][br][br]Det var inget fel med den, visionen går starkt uppåt även om lite otydlig  :P[br][/quote][br][br]Nej, inget fel alls. Den är klockren! Jag vill skjuta ner en sådan för att se vad som står på lappen.  ;D[br][br]Allt kreativt och annorlunda brukar ge bra resultat! En vän föreslog för ett tag sedan att vi skulle hyra/köpa en luftballong och åka över fotbollsarenor med ett budskap, det syns bra.  :) Vet inte vad det kan kosta dock.  :blink
1616
6
Då kör ni en banderoll som hänger spikrakt ner inunder, på den står det:[br][br][center][b]D[br]R[br]A[/b][br][br]ditt strå[br]till[br]stacken[br][br]www.foretagande.se[/center][br][br] :D
Må väl!
823
51
Jepp!  ;D[br][br]Och ett flygplan med:[br][br][move]D[br]R[br]A[br][br]ditt strå[br]till[br]stacken[/move][br](Har alltid velat använda den funktionen  :mrgreen:)
1616
6
Om man var sångpedagog skulle det stått:[br][br][move]Dra åt pipan![/move][br][br] :vissla
Må väl!
2360
49
Vid ett tillfälle när jag skulle introducera ett mycket välkänt varumärke som jag fått ensamrätt på i Sverige bjöd jag in journalister med riktade kort samt en utlottning av en stol samt god italiensk buffé plus vin producerat av Castelli  företaget som jag representerade. Mycket, mycket lyckat och en hel del gratisreklam.
91
Jag har gått runt i Umeå flesta stadsdelar på ledig tid och tagit promenader & fått motion på samma gång.[br][br]Nytta med nöje. [br][br]I Umeå bor ca 120 000 inv så det finns enstaka brevlådor jag missat, men skam för den som ger sig :bravo
www.allhjalpen.se
91
Nu har jag 2000 brevlådor minde att dela ut :bravo[br][br]Jag har ont i fötterna, någon som kan fotmassage :giggle
www.allhjalpen.se
2360
49
Ta med dig extra mycket visitkort till massören. Om det är något som är bra så är det motaffärer, om inte annat kan personen i fråga kanske tipsa någon annan, och fråga varifrån tipset kommer och ge tipsaren ett erkännande av något slag så har du redan en kanal som sprider sig som ringar. En kund sa till mig, jag begriper inte att alla talar om dig och man ska ta sig till dig när man har problem. Ringarnas makt är stor.
190
Plockar en sen tråd - men en överflygning med banderoll med ett flygplan en dag ligger kring 10 000 kronor om jag inte minns helt fel (framförallt bränslet som kostar, ofta hittar man en pilot som gör det billigt eller gratis mot att man betalar flygbränslet så att piloten får nödvändiga flygtimmar till sitt certifikat).[br][br]Annonsmediet är dock minst sagt väderberoende - spikar man för en speciell dag när det är mycket folk ute (typ en fotbollsmatch) är man hopplöst förlorad om molnen ligger låga.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.