När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Visitkortsutdelning är ett utmärkkt sätt att snabbt bli känd. En del förespråkar att man inte ska ha reklam på visitkortet därför har jag haft reklam på mina visitkort under alla tider, mycket enkelt och effektivt. Ett annat nyttigt och billigt sätt är att på en linjal skriva allt man kan erbjuda på ett bra sätt. Jag gjorde det själv en gång i tiden och la dessa linjaler i en ask på en närliggande restaurang och skrev en lapp där de fick ta var sin. Vilken dörröppnare.
Tack för att du delar med dig!! :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...
[quote author=Patrik link=topic=2894.msg12456#msg12456 date=1190911140][br]Tack för att du delar med dig!! :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...[br][/quote][br][br]Han kanske gjorde så här :mrgreen:[br][url=http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg]http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg[/url]
Hälsningar Stefan
Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
[quote author=Sinnenas Teater link=topic=2894.msg12463#msg12463 date=1190922043][br][quote author=Patrik link=topic=2894.msg12456#msg12456 date=1190911140][br]Tack för att du delar med dig!! :bravo[br][br]Mycket tänkvärt![br][br]8000st - Hur har fått ut så många om jag får fråga? Något speciellt trick menar jag...[br][/quote][br][br]Han kanske gjorde så här :mrgreen:[br][url=http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg]http://sinnenasteater.com/images/clip_image002.jpg[/url][br][/quote][br][br]Den känns inte så riktad bara :D
[quote author=Patrik link=topic=2894.msg12479#msg12479 date=1190960204][br]Den känns inte så riktad bara :D[br][/quote][br][br]Det var inget fel med den, visionen går starkt uppåt även om lite otydlig :P
[quote author=Mojo link=topic=2894.msg12484#msg12484 date=1190972722][br][quote author=Patrik link=topic=2894.msg12479#msg12479 date=1190960204][br]Den känns inte så riktad bara :D[br][/quote][br][br]Det var inget fel med den, visionen går starkt uppåt även om lite otydlig :P[br][/quote][br][br]Nej, inget fel alls. Den är klockren! Jag vill skjuta ner en sådan för att se vad som står på lappen. ;D[br][br]Allt kreativt och annorlunda brukar ge bra resultat! En vän föreslog för ett tag sedan att vi skulle hyra/köpa en luftballong och åka över fotbollsarenor med ett budskap, det syns bra. :) Vet inte vad det kan kosta dock. :blink
Då kör ni en banderoll som hänger spikrakt ner inunder, på den står det:[br][br][center][b]D[br]R[br]A[/b][br][br]ditt strå[br]till[br]stacken[br][br]www.foretagande.se[/center][br][br] :D
Jepp! ;D[br][br]Och ett flygplan med:[br][br][move]D[br]R[br]A[br][br]ditt strå[br]till[br]stacken[/move][br](Har alltid velat använda den funktionen :mrgreen:)
Vid ett tillfälle när jag skulle introducera ett mycket välkänt varumärke som jag fått ensamrätt på i Sverige bjöd jag in journalister med riktade kort samt en utlottning av en stol samt god italiensk buffé plus vin producerat av Castelli företaget som jag representerade. Mycket, mycket lyckat och en hel del gratisreklam.
Jag har gått runt i Umeå flesta stadsdelar på ledig tid och tagit promenader & fått motion på samma gång.[br][br]Nytta med nöje. [br][br]I Umeå bor ca 120 000 inv så det finns enstaka brevlådor jag missat, men skam för den som ger sig :bravo
Ta med dig extra mycket visitkort till massören. Om det är något som är bra så är det motaffärer, om inte annat kan personen i fråga kanske tipsa någon annan, och fråga varifrån tipset kommer och ge tipsaren ett erkännande av något slag så har du redan en kanal som sprider sig som ringar. En kund sa till mig, jag begriper inte att alla talar om dig och man ska ta sig till dig när man har problem. Ringarnas makt är stor.
Plockar en sen tråd - men en överflygning med banderoll med ett flygplan en dag ligger kring 10 000 kronor om jag inte minns helt fel (framförallt bränslet som kostar, ofta hittar man en pilot som gör det billigt eller gratis mot att man betalar flygbränslet så att piloten får nödvändiga flygtimmar till sitt certifikat).[br][br]Annonsmediet är dock minst sagt väderberoende - spikar man för en speciell dag när det är mycket folk ute (typ en fotbollsmatch) är man hopplöst förlorad om molnen ligger låga.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.