Har du en idé eller helt nytt bolag och behöver stöd och hjälp för att bli framgångsrik?

3
Jag har precis dragit igång Sveriges minsta affärsängelföretag, MicroVC. Jag är övertygad om att man inte behöver en massa pengar för att lyckas med sitt företag, jag har gjort det själv. Istället krävs fokus, hårt arbete och ett bra nätverk av människor med olika kompetenser. Jag och mitt nätverk kan hjälpa dig med allt från affärsplan till marknadsstrategi utan att vi kräver en stor aktieandel. Vi är helt transparenta och vi drivs av tillit, jämställdhet och mångfald. Om du vill göra världen lite bättre genom ditt företag och vill ha vår hjälp - hör av dig! Du hittar mailadressen på vår sajt:
https://bit.ly/3MhSC1W
Jacob - Sveriges minsta affärsängel
3
Du kan förstås också svara här med dina kontaktuppgifter så hör jag av mig. yes
Jacob - Sveriges minsta affärsängel
Edgar
Cool verksamhet. Är det lönsamt att köpa, renovera och hyra ut lokaler/lägenheter i Sverige? Jag har inga pengar men undrar bara om det är en bra affärsidé eftersom det snackas så mycket om det i USA på forum som biggerpockets.com

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.