Faktura/underlag från Tradera för försäljning?

3
Hej,

Har precis börjat sälja varor via Tradera. Har registrerat ett konto för mitt företag (EF). Enligt följande sida ska man kunna få ut bokföringsunderlag på Tradera: https://www.tradera.com/info/blogg/bokforingsunderlag/
Den hänvisar dock till " Betalningar & Avgifter / Bokföringsunderlag ", som jag inte kan hitta.

Det närmaste jag hittar är "Ditt Saldo", där jag kan få ut rapporter per månad om de utbetalningar Tradera gjort till mitt företag/mig. Problemet är att den information om säljare och köpare som de ger endast är detta:

Tradera Marketplace AB, 556569-4642
Säljare:  Mitt Namn (Mitt Företagsnamn), Ort

Så underlaget har varken momsregnr eller orgnr/personnummer (har sålt så lite att jag just nu skulle kunna använda förenklad faktura).

Någon som vet om man kan få ut vettigt underlag från Tradera? Jag har min enskilda firma på sidan av och jag har lite svårt att komma undan för att hänga i deras chattsupport på vardagarna. Just nu funderar jag på att skapa en faktura och försöka skicka den till någon på Tradera..

//Thomas

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.