Textalk vs. OpenCart

5
Hej hej!
[size=2](Möjligt att det finns en liknande tråd men jag får inte sökfunktionen att fungera)[/size]

Jag är i farten med att starta en webbshop och som det ser ut nu så ligger det mellan dessa två lösningarna, Textalk och OpenCart.
Jag ska starta småskaligt med kanske bara 5 olika produkter, men har planen att utöka så snabbt det bara går och så småningom anställa etc.
Jag har breda kunskaper över lag gällande datorer och internet men kanske inte är fullt insatt i just programering.

Vad jag är intresserad av att höra egentligen är vilka de största fördelarna och nackdelarna respektive alternativ har enligt er?
Med vänlig hälsning Emil Nygren, PrylPelle.se Din prylbutik på nätet! www.prylpelle.se
10
Texttalk diskuteras [url=http://www.ehandel.se/forum/e-handelsplattformar/4265-vad-aer-daligt-med-textalk.html]här[/url] rätt utförligt. Verkar vara bra för start ups iallfall.
1
Texttalk är ingen höjdare. Spana in tictal!
207
3
Tictail är ingen höjdare heller och är enligt Svensk Handels direktiv inte godkänd pga. för få betalningsalternativ etc. Dessutom så är Tictail inte helt på svenska och att blanda två språk är inte att rekommendera. Vill man testa sin idé så rek. jag att titta igenom sk. "Open Source" -lösningar, Tradera eller liknande.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.