Jag ser att det finns ett annat inlägg som tar upp liknade fråga, men det är lite annorlunda från dom dock, för jag har lite andra frågeställningar.
Jag vill gärna ta emot olika all tänkbara tips och förslag.
Jag ska starta en internetbaserad webbshop inom mode för killar och män. Jag försökte reda på att ha bra lösningar och låg kostnad, helst engångskostnad.
Jag fick tips från polaren att jag skulle kunna köpa hemsidan från nån indisk webbdesigner med stort utrym, total funktioner, vänlig hanterlig , ca 3000 kr och betalningslösningar och kortköp ska ske i Sverige, inte från Indien dock.
Men jag vill kolla upp först med svensk eller västerländsk webbservice innan jag skaffar indisk....
Webbshop/hemsidan:
- Enbart kortköp, inga fakturor till slutkunder. Mkt smidigt och lätt.
- Bra och vänlig SEO
- Kunna designa själv efterhand
- Mkt bilder och närbilder objekt (liknar som http://www.fashionisland.se/system/search/product.asp?id=1864)
Jag är ganska bra kunnig webbdesign, men det finns risk att det kan drabbas av barnsjukdomar i hemsidan. Men jag orkar varken satsa på det eller ta mkt tid på det att bygga upp webbsidan.
Jag vill veta också hur mycket det kostar vid start om inte där om indiska webbdesignaren.
Tack för all tänkbara svar och tips är jag jättetacksam!!
Kvar:
affärsplan, finansieringsplan och de andra små.