Faktura mall för excel? (för papper med inbetalningskort)

20
Hej!Är det någon som har en fakturamall för excel som är anpassad för att skriva ut på papper med ett inbetalningskort längst ner, och då även fylla i inbetalningskortet?Skulle verkligen uppskatta en sådan mall då jag letat "över allt" efter en...Blir jäkligt pilligt att själv anpassa var texten ska stå för att hamna rätt!Ska använda den för att tillsammans med ett makro hämta information om vad som ska stå i fakturan från en txt-fil, så det är bara en grafiska delen som jag behöver...MVHStefan
758
1
Här finns det mallar som du söker och om du kontakta Dennis [br]så hjälper han dig och anpassa ifall dessa mallar inte skulle passa dig. [br]http://www.xldennis.com/Mallar.htm
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
232
[quote="sir_erken"] [br]Skulle verkligen uppskatta en sådan mall då jag letat "över allt" efter en... [br]Blir jäkligt pilligt att själv anpassa var texten ska stå för att hamna rätt! [br]MVH [br]Stefan[/quote] [br] [br]Men har du gjort det en gång så har du ju mallen klar.. ;)
M-Daniel Johansson
21
2
På den hänvisade sidan finns INTE någon mall för inbetalningskort!
91
8
Fungerar inte dessa? [url]https://www.foretagande.se/gratis-fakturamall[/url] Där finns för Excel.
21
2
:bravo Tack!
21
2
Nu har jag testat fakturamallen som jag fick länken till. Tyvärr Administratör! Denna mall kan jag Ej använda då jag har jobb med RUT-avdrag samt att det fortfarande fattas ett inbetalningskort i mallen. Jag har många äldre kunde som betalar med girering manuellt som de sänder in till bank- respektive postgiro. Har du något nytt förslag?
91
8
Ledsen, inget bra förslag nu mer än att du kanske kan modifiera excel-mallen så den passar dina behov. Där finns en kod (i manualen) du kan låsa upp mallen och lägga till och ta bort det du önskar. Kommer jag på någon annan idé återkommer jag asap.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.