Vad ligger priset på redovisningstjänster på?

114
Undrar hur mycket det kostar att låta ett företag ta hand om deklaration?



Eller kanske både bokföring, bokslut, deklaration?



Olika förstås, men på ett ungefär?



Sitter med bokslut och deklaration så här i sista stund, inser att jag tagit mig vatten över huvudet (det har blivit mer komplicerat ju längre vi hållt på). Får strunta i det blir försenat och lämna över det till någon annan.



Kan man lämna in INK 4, INK 1 tomma och göra rättningar sedan?



/ Mattias
1
Det beror säkert lite på vilka tjänster du tänker på. Jag vet att mirroraccounting.se genomför sådana tjänster så jag rekommenderar att du söker upp dem och frågar vad [url=http://www.mirroraccounting.se/]redovisning[/url] tjänster kostar.[br]
119
Att svara på ett SEX ÅR gammalt inlägg bara för att få några länkar är lite väl magstarkt...[br][br]Skulle tro att Mattias deklaration för 2004 är inlämnad sedan väldigt länge. :)[br][br]/Peter[br]
peterkorkala.se - godis24.se, japanfakta.se, faktabank.se. Håller på att starta upp e-handel på godis24.se
5
Det kostar runt 4.500 kr om det är lagom belastat, c.à 1 cm bunt papper/dokument att ta hand om samt momsdeklaration etc. [br]Det finns även jättedyra redovisningskonsulter som tar 10.000 kr i månad men då är det kanske fastpris oavsätt hur mycket man ska hålla på med papperna osv. [br]Normalt ska det inte kosta över 4.500 kr om du omsätter runt 2.000 000 kr [br]Timpris c.à 500 - 600 kr ärliga timmar

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.