Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 16 år sedan

Namn på mitt företag

Jag kommer att sälja skrivtjänster.

Då har jag förslag på: :-\

[color=red]1.[/color] Skrivbyrån Eva
[color=blue]2.[/color] EvaSkriver
[color=yellow]3.[/color] SkrivEva
[color=purple]4. [/color] SekrEva

Vilken av dem gillar ni?  :roll:
förslag: registrera byrån i ditt namn om du är egen[br]ta sedan ett verksamhetsnamn som du använder utåt, på visitkort, web mm[br][br]Evas Skrivbyrå lät annars så jätteretro bra! [br]Eva Skriver i andra hand om du inte tänkt dig helt andra förslag;[br]Smidiga Pennan, Skrivbart, Evas penna [br][br]... oj dags att gå! Lycka till
Vill man så kan man
[quote author=Egen link=topic=5230.msg25250#msg25250 date=1239037407][br]Jag kommer att sälja skrivtjänster. [br][br]Då har jag förslag på: :-\[br][br][color=red]1.[/color] Skrivbyrån Eva[br][color=blue]2.[/color] EvaSkriver[br][color=yellow]3.[/color] SkrivEva[br][color=purple]4. [/color] SekrEva[br][br]Vilken av dem gillar ni?   :roll:[br][/quote][br][br]"Skrivbyrån Eva" känns som en stöld från Ikea katalogen anno 1991.[br]Skrivbyrån rent allmänt låter som något som fanns förr - men jag kan ha fel i detta.[br][br]Mitt förslag är "dokumentservice" eller "doc.eva" :D
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
:bravo[br]Tack för era bra förslag![br]Både penna och dokument gillar jag. Håller med om att det kan låta IKEA-aktigt, det låter faktiskt komiskt, verkligen något att tänka på![br]Men så börjar jag tänka så här: tänk om jag vill byta branch och sälja något annat istället, som sång eller väskor eller tillverka hemsidor eller alltihop, skrivtjänster också? Då går det inte heta Pennan eller Skriv...  :nono[br]
Skrivbyrån Eva må låte som en IKEA möbel och lite roligt, men jag har redan lagt det på minnet..
Namnförslag: DIREKT
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: