Swish har under de senaste åren blivit en allt större del av svenskarnas vardag, tack vare nya tjänster, ökad närvaro inom e-handeln och en framträdande roll inom självbetjäning i butiker. Denna utveckling speglas i konsumenternas omdömen, där Swish ännu en gång rankas som Sveriges starkaste varumärke.

– Det är otroligt roligt att kamma hem den här utmärkelsen för fjärde året i rad. Våra användare är alltid i fokus, och vi jobbar ständigt för att hitta nya sätt att förenkla vardagen för dem ytterligare, säger Pär Ekroth, kommersiell chef på Swish.

Topp tio listan

1. Swish

2. IKEA

3. Volvo

4. SVT Play

5. Wasabröd

6. Arla

7. ICA

8. Google

9. Systembolaget

10. Västerbottenost


Stöd vårt arbete

Bli medlem och hjälp oss försvara företagarnas villkor

Vi är en fri röst för företagare – utan presstöd eller särintressen. Med ditt stöd kan vi fortsätta granska myndigheter, dela kunskap och driva debatt i frågor som påverkar dig som företagare.
Tillsammans gör vi skillnad för landets värdeskapare.

Missa inga nyheter! Anmäl dig till ett förbaskat bra nyhetsbrev.

Taggar: