Trendbutiker.se med alla sidor/scripter/program/licenser...
Finns intresse att köpa loss hela paketet med alla sidor, licenser och program som jag använder för att tillverka hemsidor, banners m m, så ge ett bud på paketet. Minst 10.000 kronor börjar priset på. Alla scripter och sidor som används under trendbutiker.se ingår i paketet. Det finns en glittertextgenerator som är populär, Favicon tillverkningssida, Gratis bannertillverkning online samt mycket mycket mer.. Om intresse finns och priset blir från 10.000 kronor och uppåt så får köparen med namnen: trendic.cc, pumpar.nu, max1000.se, 395kr.se, kundonline.se, kundonline.com, sirmaggon.com, kuriosa.nu, lånekuben.com, ......
Trendbutiker.se har kunder och förfrågningar inkommer titt som tätt på att bygga hemsidor, communitys m m.. Jag har kört trendbutiker.se under enskild firma och det har sålts webbdesigntjänster för 20.000+ under 2010.
Kontakta mig via forumet eller genom kontaktformuläret som finns på min sida: www.trendbutiker.se/saljes
Trendbutiker.se har kunder och förfrågningar inkommer titt som tätt på att bygga hemsidor, communitys m m.. Jag har kört trendbutiker.se under enskild firma och det har sålts webbdesigntjänster för 20.000+ under 2010.
Kontakta mig via forumet eller genom kontaktformuläret som finns på min sida: www.trendbutiker.se/saljes
www.trendbutiker.se
www.flash24.se
www.webstarmedia.se