Webshop säljes

11
Driver just nu en webshop som heter www.spelexperten.com och har tankar på att sälja pga privata omständigheter det närmsta året även om det tar emot. Inte så att jag måste men kommer få kämpa för att hålla servicen igång på ett bra sätt och frågan är om det är värt det. Om jag inte lyckas sällja inom kort så kommer jag troligen att kämpa hela året. Kan berätta mer om det för de som är intresserade.

Spelexperten.com
Besökare/mån: ca 4000-11 000
Omsättning 2009: ca 250-260 000 kr vilket är väldigt lågt jämfört med vad 2010 kommer vara.
Uppskattar omsättning 2010 (utan några större förändringar) till minst 350 000 kr. (Vill ni veta varför så får ni ringa eller maila). Har i stort sett dubblat omsättningen varje år. Vill man göra förändringar och satsa så bör det vara ganska "lätt" att nå över miljonen.

Produkter som både finns i lager och dropshipping, just nu ca 100-130 olika produkter i lager och ett antal av varje.
Totalt ca 350 produkter i shopen.
Lagervärde runt 50-70 000 kr.
Webshopssystemet håller på att utvecklas av en webbyrå och grundsystemet är redan betalt och klart för både spelexperten och lekexperten.se som inte är i drift ännu.
Dock krävs lite tålamod då allt inte är klart och programmeraren som har gjort det från början har slutat. Letar ersättare.

Fast kostnad för webhotell hos levonline 150kr/mån. Går att ha flera shoppar på samma webhotell vilket skapar en mycket kostnadseffektiv situation.

Prisnivå 130-150 000 kr inkl lager, emballage, lite trycksaker.

Ring eller mail om intresse finns
Andreas
[email protected]
0731-011311

MVH Andreas
www.spelexperten.com - Erbjuder Dart, Nintendo, Sällskapspel, Spelbord, Utespel mm
www.lekexperten.se - Erbjuder leksaker framförallt tänkta på sommaren, vattenlek mm

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.