Lokal i Göteborg Överlåtes!

2
[color=blue]Hej och tack för ett bra forum, Jag är ny här på forumet och hoppas ni har överseende ifall jag postar fel![/color]


[color=red][size=16pt]Lokal i Göteborg Överlåtes![/size][/color]

När du är ute efter en trivsam miljö kan vi erbjuda en fräck och renoverad lokal som passar utmärkt som Galleri, Atelje eller annan kreativ verksamhet. Lokalen är centralt belägen i Göteborg.

För mer info besök:
www.kulturminne.se/lokal/

Med vänliga hälsningar

Henrik Söderström
2066
2
Överlåtes den eller säljes den? Sidan du hänvisar till har ett "utgångspris" på 75000:- för en lokal med hyreskontrakt.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
2
[quote author=Jonathan link=topic=3887.msg18238#msg18238 date=1210633600][br]Överlåtes den eller säljes den? Sidan du hänvisar till har ett "utgångspris" på 75000:- för en lokal med hyreskontrakt.[br][/quote][br][br]Hej Jonathan![br][br]Lokalen har hyreskontrakt. Överlåtelsen avser förbättringar i lokalen genomförda av mig och installatörer under min hyrestid. I överlåtelsen ingår installation av VA, byggande av toalettloft, högspolande engelsk toalett samt exklusivt tvättställ, ett antikt badkar, en diskbänk med blandare, ventilationsanläggning, 2 ljusskenor med strålkastare. Från början var lokalen i väldigt dåligt skick och användes som lagerutrymme. Nuvarande hyresnivå är baserad på gammal standard. Överlåtelsen är helt laglig och kvitto på överlåtelsen lämnas vid kontraktskrivning. Hela affären förutsätter att Byggnadsbolaget godkänner ny hyresgäst.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Henrik Söderström[br]
2066
2
Ok, tack för förtydligandet. Intressant lokal, jag hade själv varit intresserad om det inte vad för köpkostnaden.[br][br]PS. Att överlåtelsen är lagligt förutsätter jag, det är heller inga problem att sälja då det inte är en bostadslägenhet.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
1616
4
Enligt uppgifter från Söder är lokalen nu överlåten. [br]Grattis Söder!  :bravo[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Moderator Företagande.se[/b]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.