Har fått detaljer klara med leverantör av en produkt och då är det dags att ta det till nästa steg.
Med dessa förutsättningar som är just nu så så är förtjänsten 500-800:- per order (beroende på vilka alternativ kund väljer) Där finns också möjlighet att tjäna 200-300;. till per order genom att ha en förmedlingsavgift (förklarar mer för rätt person) (in priserna går också att förhandla så småningom och även bredda utbud med andra produkter.)
Det säljs ca 100-150 sådana produkter i Sverige per dag.
Där finns ca 4 direkta konkurrenter.
Rimlig försäljning per dag: 5-15 ordrar/dag (nov-feb) och 10-25 beställningar/dag resten av året. (helger något mindre)
Steg 2 är att leverera till grannländerna.
Vi kommer ej sitta på något lager, utan allting kommer dropshippas från leverantör.
Detta innebär att jag har räknat på att hålla lägst priser på marknaden för att kunna ha fler beställningar..
Sökes antingen:
1. Dig som har intresse och sug att starta upp ett nytt bolag, är drivande, kan hålla många bollar i luften samtidigt, effektiv. Du skall givetvis ha tid och engagemang och vara något av en arbetsmyra (som jag).
Utöver detta "köper du" in dig genom att investera ca 70.000 i det nystartade bolaget som aktiekapital. Denna summa skall då användas till att få upp en färdig och fungerande webshop samt optimering och adwords.
2. En programmerare med ovan nämnda personligheter som kan få igång en webshop och driva denna. Bra om du kan göra allt från grunden med logotyp, design och programmering.
I detta fall kliver vi in med hälften var av det som behövs för att starta aktiebolag (ca. 30.000🙂 .
I båda fallen erbjuder jag 50/50 delägarskap.
1 går inte före 2 eller tvärtom. Stor vikt läggs vid personlighet och glöd.
Om det känns lockande och om du känner dig vara rätt person, rätt partner, skicka iväg ett mail till [email protected] där du berättar mer om dig själv, såväl grundligt som djupt, bifogar gärna en bild samt berättar var i landet du finns och varför du är rätt person.
I ämnesraden anger du "Partner" 1 (för investering och rätt personlighet) eller "Partner" 2 (för programmerare och rätt personlighet)
Jag kanske har glömt något och du kanske har något som du funderar på, skicka ett mail och fråga så ska jag försöka svara så gått det går.