Söker tillverkare i Kina, Kina kontakt alt grossist(cykel)

2
Hej kära forumsdeltagare!
Jag söker som rubriken lyder en tillverkare av cykelkomponenter i Kina, alternativt en grossist av cykelkomponenter om det är ekonomiskt hållbart.

MVH

Erik Jansson
11
Hej ![br][br]Tror att du har större möjlighet genom att söka efter det på tex. alibaba.com  ec21.com finns ett par andra sådana sidor också. Ett annat alternativ är att helt enkelt resa till Kina och på så sätt skapa kontakten.[br]Lycka till
Kalle Karlsson
Hej Erik,[br][br]Jag har själv arbetat på fabrik i Kina och har en del kontakter. Kanske det kan hjälpa dig om du tröttnar på att söka bland halvtaskiga sajter som alibaba kan du höra av dig.[br][br]Mvh/ Kalle [br][email protected][br][br]
1
Hej![br][br]Jag har stor mänsklig affäring kontakt i Kina, och jag kan tala flytande kinesiska också. Jag tror det blir mycket lätt för mig att hjälpa ni hittar de bästa tillverkarna. [br][br][email protected] [br]/Edvin
2
Hej. Jo det är svårt om man inte har kontakter i Kina. och att gå på Alibaba e SKIT. Vi startade egen fabrik i Kina och har egna kontakter för vissa jobb som vi själva inte utför tex gummi/plast och ytbehandlingar. Du kommer att tröttna på alla lögner på Alibaba och rena svammel Fabrik e inte alltid fabrik snarare tvärtom! Ja e inte säkert ett Ja snarare Nej. Supplier som inte har en susning om vad dom säljer och Engineers som bara kan läsa från deras skolbok. Har varit 17 år i Kina. Vi gör Legojobb förutom vår egen produktion. Anders

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.