Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 15 år sedan

websida hjälp

Hej.
Finns det nå som skulle kunna hjälpa mig att fixa en hemsida å allt vad det innebär?
formulerar mig dåligt men ställ nån fråga så svarar jag
Hej![br][br]Jag kan hjälpa dig att ta fram en hemsida. Kontakta mig på philip@womba.se och berätta mer om vad för sida du behöver.
Womba Reklambyrå - Vi hjälper dig med Hemsida, Grafisk design och Trycksaker!

http://www.womba.se
Kan inte hjälpa dig med en hemsida, men kan ställa frågor som förhoppningsvis gör att du får bättre förslag.[br]* Vad gör du, vad ska hemsidan användas till - syfte?[br]* Vad ska finnas med på sidan, bara bild/text - presentation, eller komplett site med webbshop, blogg, produkter?[br]* Är det ok med ett standardutseende eller ska den vara personlig med ett eget utseende och profil anpassad efter dig/ditt företag?[br]* Vad har du för budget, i runda slängar - 1000, 10000, 100000?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
Jag skulle absolut kunna hjälpa dig. [br]Maila en utförligare beskrivning till niklas@decisign.se så kan vi starta diskussionen där!
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.