Söker blivande affärspartners.

2
Jag är en kille på 19 år som är på väg att börja min karriär som egen företagare.

Jag söker personer, gärna unga som är på gång att bli egen företagare för att kunna diskutera, lära av varandra och ev. starta eget företag tillsammans. Även de som har lite erfarenhet får gärna kontakta mig.

Så lämna gärna eran mail/msn så kan vi diskutera vidare.

Best regards, Viktor.
10
Hej Viktor .[br][br]Om du vill kan jag läggga upp ditt förslag på vår nya hemsida doldajobb.se (som bara legat ute 3 veckor fått mycket positiv repons bla från nyheter och media). Men då måste jag få någonslags kontaktuppgifter till dig, ex. email eller så?[br][br]På Dolda Jobb läggs upp och samlas alla dessa erbjudande som är i "stil" med ditt och andra privatpersoners erbjudande där ute. Man lägger natrurligtvis in tipsen gratis och därmed får du större chans att hitta lämpliga och fler kandidater till din ide.[br][br]Eller lägg gärna till din annons annars själv Viktor. Gå in på www.doldajobb.se (tar 30 sek att registrera sig- (de har vi för säkerhets skull för att undvika oseriösa tipsare) Sen väljer du bara i vilket län din annons ska visas (eller om det är ospecificerat) och så skriver du bara lite om din ide. [br][br]Så har du större chans att folk nappar och hittar till dig och din ide![br][br]Tusen tack,[br]Tanja[br]Dolda Jobb[br]
Tusen tack,

Tanja Parkkila
Affärsutvecklare
Dolda Jobb
www.doldajobb.se
18
hej skulle gärna vilja höra mer[br]mvh josefine
16
Hej![br][br]Jag är nyfiken på detta är själv ung och egen företagare.
1
Hej,[br][br]Låter helt klart intressant med en grupp där man kan lära sig av varandra och även kanske hitta personer att arbeta ihop med. [br][br]Vart i Sverige sitter ni?
18
Jag bor i Kalmar, ja absolut tycker med det låter intressant!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.