Senast uppdaterad för 18 år sedan

Tips om bra webbmakare

Jag håller just på att starta ett utbildningsföretag. Jag behöver hjälp med att ta fram en hemsida till företaget. Jag har några krav/önskemål:
- jag behöver hjälp med design av hemsidan och varför inte en logga, visitkort och broschyr
- jag (som inte kan knacka kod) måste kunna lägga in text och bilder och lätt uppdatera hemsidan själv
- jag behöver cirka 7 sidor med möjlighet till undersidor
- jag behöver något slags formulär där hugade kursdeltagare kan anmäla sig till mina olika kusrer och seminarier
- jag behöver hjälp med att skaffa domännamn och flytta sidan till lämpligt webbhotell
- jag behöver ca 5 e-postadresser
- jag behöver nog också support

Är det någon som har tips på bra webbdesigner som kan hjälpa mig med allt detta.

I så fall mejla till mig: kristina_blomberg@yahoo.se.

Tack på förhand
Jag kan hjälpa dig med detta![br][br]Hör av dig till mig så kan vi diskutera mer vad dina behov är.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b][br]www.uddatorp.se[br]
Må väl!
Vad är det du behöver hjälp med?[br][br]Jag har lång erfarenhet av webbmakeri, har jobbat med det i nästan 12år![br][br]Hör av dig, jag kan säkert på nåt sätt hjälpa dig![br][br]Vänliga hälsningar;[br]Ted Wiberg - ediTED[br]ted@edited.se
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: