Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 1 timme sedan

Koda eller automatisera ditt företag?

Hej.

Jag har automatiserat och kodat åt företag på  olika sett 
och senast lyckats klona en Android app som heter RoboCam av Proghouse 
och uppdaterat den för dagens Android versioner i Kotlin och JavaScript 
samt uppdaterat den för LEGO Spike Prime , Huawei 360 kamera , Google cardboard VR odyl
och har nyss fått ok från original utvecklaren Alexey från Proghouse 
att lägga upp min egen moderniserade version av RoboCam på Google Play inom 2 veckor om allt går bra.

Så om företag vill automatisera sitt kontor eller industri 
är jag intresserad av att se vad företag vill  ha gjort.

Har använt tex  AutoHotkey  när jag hjälpt företag.

Uppdaterade mina färdigheter med en  IT kurs hos  Lexicon i Göteborg.
Diplom
https://drive.google.com/file/d/1NgS8avtdFcZQJxGuijm-56JMV-0pe3_Z/view?usp=sharing
Kurs   .NET , javaScript , C#  odyl 
https://drive.google.com/file/d/1UQR-fYiwN2XLiRXBrngjzdul9IWYhPDA/view?usp=sharing

Mvh
M.Sc. Magnus 
JLivingstonSG
Administrator
861
52
Hur ser du på möjligheterna att klona en person och skapa film av det? Tex uppläsning av nyheter, produktbeskrivningar och annat företag som säljer kan ha nytta av?
För inte så länge sedan var det svårt att få till bra på svenska. Ljud/uttal var inte bra och munnen rörde sig inte perfekt.
Patrik Nilsson skrev:
Hur ser du på möjligheterna att klona en person och skapa film av det? Tex uppläsning av nyheter, produktbeskrivningar och annat företag som säljer kan ha nytta av?
För inte så länge sedan var det svårt att få till bra på svenska. Ljud/uttal var inte bra och munnen rörde sig inte perfekt.

Har provat det och det fungerar bra nu hos vissa AI system.

JLivingstonSG
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.