Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 1 timme sedan
Nykomling
2

Webbutvecklare i Nacka, Stockholm

Hej!
Jag driver SynligWebb.se - en liten webbyrå i Nacka.
Jag bygger sökoptimerade hemsidor och sköter SEO och Google Ads åt småföretag. Det vanligaste jag ser hos småföretag: en hemsida som ser helt okej ut – men som knappt syns på Google. Tekniska fel, fel struktur, inget innehåll byggt kring det folk faktiskt söker på. Resultatet är att kunderna hittar konkurrenten istället.
Därför ett enkelt erbjudande här - skriv din webbadress i tråden (eller maila mig), så gör jag en kort kostnadsfri genomgång – 3-5 konkreta punkter om vad som håller tillbaka din sida på Google och vad som skulle ge mest effekt först. Inga säljsamtal, ingen bindning – du får punkterna och gör vad du vill med dem, själv eller med hjälp.
Vad jag jobbar med, för den som vill veta mer:
– Nya hemsidor, byggda snabba och sökoptimerade från grunden (inga mallverktyg)
– SEO (synlighet i Googles söknätverk och AI)
– teknik, innehåll och synlighet i sökresultaten
– Google Ads och Google Företagsprofil
– Löpande drift och support – en leverantör, en faktura, inga långa bindningstider Håller till i Nacka/Stockholm men jobbar med företag i hela landet.
Trevlig sommar!

Bohdan
synligwebb.se
info@synligwebb.se
Webbyrå synligwebb.se
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.