Startade min butik BohoBeauty i Maj

1
Hej!

I maj så vågade jag äntligen starta en av mina drömmar och öppnade min webbutik www.bohobeauty.se 

Gör allting själv med hemsida och marknadsföring, tar gärna  emot tips och råd.

Mvh: Frida 
https://www.bohobeauty.se/
9
Du ser ut att ha bra koll på webbnärvaron och sociala medier, så främsta rådet jag kan ge dig är att jobba långsiktigt och systematiskt. Att få bra placeringar hos Google och en återkommande kundbas är något som tar tid, så ge inte upp för snabbt. 

Sen är det såklart viktigt att ha ett lättanvänt bokföringsprogram som t.ex. Mineko, samt koll på skatter och regler så du inte råkar bränna momspengar som ska betalas in i efterhand.

Det kan även vara klokt att skala ned mängden produkter på startsidan. Snabb laddning av din främsta landningssida är viktigt för SEO. Du kan använda googles gratisverktyg PageSpeed Insights för att testa sajten. 

Lycka till!
Mineko bokföringssystem för enskild firma
1
Jättebra tips av Daniel här i tråden! Skulle även tipsa dig Frida att nu redan från start fokusera på att bygga upp en databas av kunder. Antingen i form av en kundklubb och/eller nyhetsbrevslista. Många e-handlare väntar alldels för länge med detta, men när du väl börjar få upp volym så kan du göra riktigt effektiva saker när det kommer till personalisering. 

Kan tipsa om att börja med Rule, det är ett svenskt företag som även låter dig komma igång gratis. 

Lycka till! 
1
smashy road game offers many different types of vehicles with unique characteristics and capabilities, from sports cars, trucks to tanks. In addition, the maps in the game are also very diverse, from cities, deserts to jungles, giving players new experiences and never boring.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.