Easternpearl.se- en ny webbutik

7
Hej Alla,



Tack för att läsa denna. Jag har en ny webbutik som erbjuder kvalitets guld och silver smycken med odlade pärlor samt ädelstenar så som safir, rubin och kvalitets siden och pashmina sjalar. Tanken är att satsa på kvalitet. Ta en titt gärna och säg till mig vad ni tycker, alla åsikter är välkomna, tusen tack!

www.easternpearl.se



Mei
ärlor, guld, silver, ädelsten, siden
www.easternpearl.se
758
1
Jag gillade inte teckensnittet - såg illa ut! [br]Storleken på texten kan få en blind att läsa :roll: [br]Annars så såg butiken trevlig ut och lite kul med pärlorna som man kunde [br]trycka på :wink: [br]Informationen var det inget fel på och väldigt trevlig med en bild på dig [br]själv.
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
7
Hej Sinnenas Teater, tack för det. Jag ska ändra teckensnittet. Tycker du storleken är för stror? [br]Vad menar du att trycka på pärlorna?
ärlor, guld, silver, ädelsten, siden
www.easternpearl.se
758
1
10 punkter bör räcka i storlek och typsnittet Arial eller Verdana. [br]Pärlorna du vet högst upp som leder till startsidan och en pärla hade bläddringsfunktion såg jag :mrgreen:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
7
Aha :lol:
ärlor, guld, silver, ädelsten, siden
www.easternpearl.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.