www.coachchristopherarthursson.com - Entreprenörskap med Empati

1
Som Coach Christopher Arthursson vill jag inspirera med mina idéer och funderingar. Målet är att visa nya vägar att få bättre relationer främst till kunder, men gärna även bland kollegor och mellan medarbetare och chefer.

Som Coach Christopher Arthursson kommer jag till ditt företag, där vi gemensamt kan fundera hur kundbemötandet och trivseln i hela företaget kan förbättras.

Glada arbetsledare och chefer som ger beröm och positiv återkoppling bidrar till en hög trivselfaktor på jobbet.
Medarbetare i en trivsam arbetsmiljö kommer gärna till jobbet, är produktiva och bemöter kunderna på bästa sätt.
Nöjda kunder är återkommande kunder.

Jag är född 1969 i Tyskland. Där har jag under mer än tolv år jobbat inom finansbranschen. Som bankman med täta kundkontakter kunde jag uppleva hur kundfokus har fått allt mindre betydelse. Till slut ville jag inte längre vara delaktig i detta. Bankbranschen har kanske i hela Europa blivit synonym för allt sämre kundupplevelse.

Jag brinner för ett ansvarsfull entreprenörskap med empati för kunden och medarbetaren.

Samarbete, positiva kundupplevelser och arbetsglädje för medarbetarna och slagord som kommer att hålla längre än kortsiktiga vinstökningar. Nöjda kunder, positiva omdömen och långvarig kundlojalitet är kanske viktigare än någonsin tidigare i en värld där närmast alla har snabbt tillgång till internet. Det tar bara någon minut för din kund att dela med sig sina känslor om just ditt företag, till hela världen. Det är i varje företagares intresse att kunderna har fler positiva upplevelser för att öka lojaliteten. Målet är en långvarig kundrelation som präglas av ömsesidigt förtroende.

Som Coach Christopher Arthursson bloggar jag på http://www.coachchristopherarthursson.com, dessutom laddar jag upp videon till min Youtube kanal, och lägger ut lite tankar på min Facebook sida.

Soliga hälsningar 🙂

/Christopher

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.