Synpunkter på min plan?
Jag kastar mig ut i det okända efter jobbat på samma företag sedan 90 talet. Jag kommer från Tryckeri branschen och har mest suttit bakom datorn med att förbereda trycksaker. De sista åren har jag startat upp ett litet eget företag med Foto och Layout. Men det var inte förenligt med mitt riktiga jobb och nu har jag sagt upp mig. Efter ett tags funderingar om ny fast anställning så fick jag helt plötsligt tag i en super billig stor lokal i grannstaden Sala. Kunde inte motstå den och nu förbereder jag den för mitt nya företag som jag ska starta upp. Där ska jag ha kvar min layout och foto verksamhet men då jag fotar mycket natur och miljöbilder så kommer man lätt in på turism, upplevelser och friluftsliv och ting till detta ska säljas i lokalen är det tänkt.
Så långt har jag kommit. Men efter som jag saknar erfarenhet om hur man sköter en affär och allt det där med inköp från olika håll har jag ingen vidare koll på. Några tips om ditt och datt när det gäller att stata upp en butikverksamhet där ute? 🙂
Så långt har jag kommit. Men efter som jag saknar erfarenhet om hur man sköter en affär och allt det där med inköp från olika håll har jag ingen vidare koll på. Några tips om ditt och datt när det gäller att stata upp en butikverksamhet där ute? 🙂