Bra i gasen

5
🙂 Hej! Jag tänkte börja med att presentera mig och mitt företag "Bra i gasen". Jag håller till i Göteborg, närmare bestämt i Kungstens ind omr. Mitt företag som är relativt nystartat skulle kunna hetat djurakuten... om jag sysslat med djur. Men nu handlar det om motorcyklar med förgasaråkommor. Alltså, jag renoverar, ultraljudar, bestyckar, ställer diagnos, säljer och reparerar motorcykelförgasare. Jag driver också en webshop där jag säljer förgasare och förgasardelar www.braigasen.com :bravo

Jag trivs bra i området och i lokalen jag hyr men jag har fått problem med nye hyresvärden. Jag tänkte därför starta en tråd under rubriken "Juridik" där jag hoppas få hjälp med den uppkomna situationen som har med hundar att göra... :unsure:
91
8
Hej och välkommen till forumet! :) [url=http://www.foretagande.se/om-foretagande-se/50764-8-satt-hur-du-far-ut-mer-av-foretagande-se/#51055]Här är några tips hur du får ut mer av sajten[/url]. T ex kan du länka från din forumsignatur.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.