Bra i gasen

5
🙂 Hej! Jag tĂ€nkte börja med att presentera mig och mitt företag "Bra i gasen". Jag hĂ„ller till i Göteborg, nĂ€rmare bestĂ€mt i Kungstens ind omr. Mitt företag som Ă€r relativt nystartat skulle kunna hetat djurakuten... om jag sysslat med djur. Men nu handlar det om motorcyklar med förgasarĂ„kommor. AlltsĂ„, jag renoverar, ultraljudar, bestyckar, stĂ€ller diagnos, sĂ€ljer och reparerar motorcykelförgasare. Jag driver ocksĂ„ en webshop dĂ€r jag sĂ€ljer förgasare och förgasardelar www.braigasen.com :bravo

Jag trivs bra i omrÄdet och i lokalen jag hyr men jag har fÄtt problem med nye hyresvÀrden. Jag tÀnkte dÀrför starta en trÄd under rubriken "Juridik" dÀr jag hoppas fÄ hjÀlp med den uppkomna situationen som har med hundar att göra... :unsure:
91
8
Hej och vÀlkommen till forumet! :) [url=http://www.foretagande.se/om-foretagande-se/50764-8-satt-hur-du-far-ut-mer-av-foretagande-se/#51055]HÀr Àr nÄgra tips hur du fÄr ut mer av sajten[/url]. T ex kan du lÀnka frÄn din forumsignatur.

Du mÄste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.