Spela om pengar på ett säkert sätt

2
Hej,
jag vill presentera en spelidé som jag har filat på länge. Jag vet att den kommer att ge mycket bra och säker utdelning. Jag söker 19 personer som vill investera 900 kr/månad under 1 år (20 pers inkl mig).

Jag har utvecklat ett nytt och säkert sätt att spela på lotto. Med mitt kunnande kommer vi att ta hem många gånger insatsen. Jag vet att lottospel har en negativ klang men mitt system har inget med tur att göra utan är baserat på statistik och sannolikhet och kan inte misslyckas när vi är 20 st som lägger 900 kr/mån. Lotto fungerar ju så att ju fler rader desto större sannolikhet att vinna.

Jag har spelat på lotto i 8 år och lärt mig av misstagen, vänt och vridit på lottostatistiken och har nu kommit på ett säkert sätt att spela. Det krävs ganska mycket insats för att lyckas och det klarar jag inte själv på en vanlig lön. Därför vänder jag mig till er företagare som jag tror bättre än andra förstår när ett bra erbjudande kommer er väg!

Om du har spelat lotto innan har du kanske tänkt på att det ofta kommer rader med 3 siffror i följd, t ex 10 11 12. Jag har gjort statistik av detta och ser att sådana nr kommer cirka 30 gånger per år. Så har det varit sedan lotto startade 1980 så detta är ett faktum. Det blir i snitt var 7:e dragning eller 1 gång varannan vecka men givetvis skiftar det mycket. Därför är det säkrast att vara med på alla dragningar, 4 st per vecka.

I min statistik ser jag hur många gånger ett nr med 3 på rad har kommit och när det kom in sist. Det är stor skillnad på hur många gånger de olika nr har kommit. Några har inte kommit in på ett par år och har inte kommit så ofta överhuvudtaget (listan på de nr är kortare än andra nr) så det är bara en tidsfråga innan de kommer. 26 27 28 är ett sånt nr, kort lista i statistiken och det kom in 11 januari i år och innan dess år 2012, så den var med bland mina nr som jag vill satsa på. Att den kom in nyligen visar att jag tänker rätt. Detta var inte första gången jag fick rätt och nu börjar det kännas lite frustrerande att se vinsterna försvinna för att jag inte klarar av det rent ekonomiskt som ensam spelare.

Ett annat faktum är att när man har 3 givna siffror blir kombinationsmöjligheterna mycket mindre, d v s större möjlighet att pricka in rätt rad + jag ser vilka nr som redan har kommit så de tar man ju inte igen.

För att vara i princip säkra på vinst behöver vi lägga 60 rader per nr. Jag väljer nr utifrån mina listor. Med 900 kr/mån i insats x 20 heltäcker vi 5 nr och då har vi alla chanser att kamma hem vinst under 1 års spelande!

Min erfarenhet av Lotto visar att det är bara dumt att lägga pengar på joker, även om det är aldrig så lockande med drömvinsten! Så jag tycker vi struntar i den, i alla fall nu i början. När vi fått in en storvinst har vi andra pengar att röra oss med och då kan man diskutera det.

Vi sköter spelandet på svenskaspel.se, jag har bildat ett bolag där. Man kan vara max 20 st i ett bolag och alla spelar på samma villkor och lägger in lika mycket varje månad. Så ingen överföring mellan privata bankkonton och alla har lika mycket insyn. Rent spel med andra ord!

Slutligen vill jag komma med ett sista faktum: Vi betalar 900 kr bara första månaden, på den summan kommer vi att få in så många småvinster att det kommer att bli billigare i fortsättningen.

Jag hoppas nu att jag har väckt Ditt intresse! Hör gärna av dig om du har frågor eller om du vill vara med i mitt bolag.

Hälsningar
Eva
Eva

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.