Online Marknadsföring och Hemsidor

2
Hej,
Mitt namn är Linda Hernestål da Silva och jag driver Ekko Web Solutions. Jag har arbetat med online marknadsföring snart 7 år med fokus på USA. Mitt kontaktnät och kunder är främst i USA då jag bott utomlands många år så att komma in på den Svenska marknaden är spännande och utmanande.

Ekko Web Solutions hjälper företagare att marknadsföra sig på webben genom hemsidor och sociala medier. Vi arbetar främst med WordPress och vårt motto är att alltid ge kunden så mycket som möjligt för att de ska kunna klara sig själva utan extra och onödiga utgifter. Detta är något våra kunder uppskattar och vi hjälper gärna företagare som "sitter fast" med hemsidor de inte kan sköta själva att komma loss.

Vi ger regelbundet föreläsningar och kurser om marknadsföring online och erbjuder coaching för såväl nya som erfarna entreprenörer som behöver se över sin marknadsföring och företagande.

Jag hjälper gäran till om det är någon som har frågor angående markndsföring online, wordpress, affiliate programs, sociala medier, hemsidor, företagande etc. Det går alltid att kontakta mig via contact AT ekkowebsolutions.com

Mvh,
Linda

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.