Insity UF - Unik marknadsföring för ditt företag

1
Hej
Mitt namn är Victor. För tillfället så studerar jag i årskurs två i ekonomilinjen på Magnus Åbergsgymnasiet i Trollhättan. I undervisningen ingår givetvis kärnämnena, men även företagsekonomi och entreprenörskap. Under detta läsåret så har vi startat UF-företag, och det är vad jag ska presentera för er.

Insity UF
För att få din organisation eller ditt företag att nå ut till marknaden så måste man tänka utanför boxen och hitta ett alternativt sätt att marknadsföra sig istället för att bara ha en tidningsannons då och då. Det är här vi kommer in i bilden.

Vi erbjuder unika sätt att marknadsföra ditt företag. Vi erbjuder tjänsten att sälja annonsplatser på pizzakartonger. Företagen köper en utgåva av 10000 kartonger, och får ett valfritt motiv, t.ex. ett gym som har texten "glöm inte att bränna bort kalorierna efter pizzan" med deras logga.

Om 10 företag köper en plats på en kartong, så blir det en ungefärlig kostnad på 5000-6000 kr/företag, för 10000 kartonger.

Om Ni är intresserade eller ha övriga frågor, tveka inte att kontakta oss på [email protected]

En websida håller för tillfället på att utvecklas, och jag återkommer med mer information längre fram.

Victor
VD - Insity UF

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.