Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 12 år sedan

Söker uppdrag för Callcenter, TM och uppsökande försäljning

Arbetar med Callcenter, Telemarketing samt resande uppsökande försäljning.

Söker nu givande och intressanta försäljnings- och/eller marknadsföringsuppdrag.
Hejsan! kan du skriva lite mer om er erfarenhet, vad ni sålt tidigare och er kapacitet? MVH R
Hej Roger!
Hej, Försäljningserfarenhet 15 - 17 år både av resande och callcenter. Sättet att sälja och säljstyrkan är beroende på produkt. Vilka produkter har du tänkt dig kunde vara intressanta för dig att få ut? Hälsningar Roger
Hej, Vi har ett otroligt bra säljuppdrag med bra betalt. Är ni intresserade, så hör gärna av dig på telefon. Vänliga hälsningar John speedgokart Tel: 0723-29 29 29
Hej jag har ett uppdrag som kan vara intressant for dig. det ar ett B2C uppdrag. Har du nagra anstallda idag eller kor du sjalv ? Ursakta bokstaverna befinner mig utomlands.
Hej, Låter spännande, vad rör det sig om? Det kan vara en eller flera som arbetar, beror på uppdrag och villkor. Hör av dig
Hej John, Har försökt nå dig men kommer bara till speedgokart´s telefonsvarare. Har du något annat nummer?
Hej John, Har försökt nå dig, har du något annat nummer?
Hej, Ledsen att jag inte kunnat svara, men testa en gång till, så svarar jag.
Finns du kvar här ? M.v.h. Henrik
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.

Svarar till: