Webbsida till ditt företag - Du bestämmer priset !!

15
Ja...du läste rätt

Om du har ett företag men har begränsade möjligheter ekonomiskt, så är
detta en ond cirkel...utan pengar ingen marknadsföring, ingen marknadsföring
inga kunder....Internet är en dröm för billig marknadsföring (om man kan knepen). Webbsida, Facebook, SEO, Twitter osv...men allt detta kostar pengar,
och i de flesta fall riktigt mycket pengar....

Hos oss kan du få detta, och du själv bestämmer hur mycket det ska kosta.
Nu tar vi inte emot oseriösa bud på en krona....men hos oss kan du få
hela din Internetsatsning till ditt pris !!!

Varmt välkommen till Framtidsfabriken.
Vi gör det omöjliga helt möjligt.

Varmaste hälsningar
Lars
Framtidsfabriken
www.framtidsfabriken.se
[email protected]
15
Vi vet att många tycker detta verkar för bra för att vara sant, och[br]blir tveksamma då. Det förstår vi, men allt kommer att gå rätt tillväga[br]och det finns inga som helst "dolda kostnader" eller andra avgifter.[br][br]Varför gör vi nu det här??, vi måste anpassa oss efter marknaden och som[br]det ser ut i dag så är det för dyrt för småföretagare att etablera sig[br]på Internet...och då får vi chansa lite.[br][br]Vissa företag kommer att betala mer medans andra kommer att betala mindre.[br][br]Varmaste hälsingar [br]Team Framtidsfabriken
2066
2
Ok. Har ni några begränsningar? Jag har t ex flera Web-projekt på gång, är ni intresserade av att genomföra dem, på mina villkor, och sedan låta mig avgöra vad arbetet är värt?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
15
Absolut, vi ordnar det, jag har skickat ett mer detaljerat svar till dig (privat)[br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.