När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Vi har startat ett nytt företag som heter KundKrets och jobbar med strategisk internetmarknadsföring. Här kan nya företag få hjälp med att synas på nätet helt efter sina egna villkor. Vi håller kostnaderna nere och återbetalningen på din investering hög. Enkelt och snabbjobbat system.
Vad skiljer er från andra företag? [br]Jag skulle vilja veta hur man vet att man kan lita på er och finns det någon garanti? [br][br]Jag har väldigt svårt att lita på ett företag som har en "företagsadress" och ett mobilnummer som är kopplat på en privatperson på en helt annan adress...[br][br]edit: För snabb på knappen idag.
Hej Hojna,[br][br]Kul att du intresserar dig för vårt företag.[br]Kan börja med att ge dig en länk till den garanti vi erbjuder våra kunder. Garantin finns tillgänglig för de som beställer men du har rätt att det borde vara lättare att hitta den så jag kommer se till att vi presenterar den på ett bättre sätt.[br][br][url=http://www.kundkrets.se/garanti.html]http://www.kundkrets.se/garanti.html[/url][br][br]Där kan du läsa om hur vi jobbar med våra kunder.[br][br]För att visa hur vi skiljer oss från andra alternativ så får jag nog berätta lite om vår modell. Vi jobbar helt efter kundens förutsättningar och tar inte ut någon start avgift eller statisk avgift för att jobba mot en kund, Vi tar ut en procentsats på 15-20% av budgeten och är på det sättet ett tryggt alternativ eftersom man inte sätter några stora pengar på spel. Man kan börja så lågt som 350kr/månaden och se själv vilka resultat vi leverarar och efter hand öka budgeten. För 20% på 350kr(70kr) får man alltså allt vi listar på KundKrets.se men jag kan sammanfatta med att säga nyckelords research, optimerad annonstext, annonsplacering, analys och rekommendationer av kundens webbsida(med utgångspunkt sökmotoroptimering), statistik på annonser, "Search Engine Tracker" som hjälper dig hålla koll på dina sökord, löpande optimering av din annons mm. Förhoppningsvis skiljer vi oss lite från andra alternativ på det sättet men jag tror självklart även att vi levererar ett konkurrenskraftigt resultat.[br][br]Hela modellen bygger alltså på att vi kan skapa nöjda kunder som väljer att öka sin budget och satsa mer hos oss.[br][br]När det gäller mobilnumret som du nämner är det skrivet på mig personligen på Nordhemsgatan sedan länge men det verkar tyvärr som hitta.se och eniro.se inte riktigt fattat galoppen ;) Har ändrat på eniro redan men hitta.se tar tydligen några dagar på sig.[br]Kanske kan passa på att fråga var du kollade upp numret så jag kan försöka få informationen korrekt på så många ställen som möjligt?[br][br]Ha en fortsatt trevlig vecka![br][br]Björn[br][br]edit: kan inte stava idag ;)[br]
Tack för ditt svar! :)[br][br]Kollade upp nummret på hitta så det förklarar saken. [br]Man blir bara så skeptisk till sådana här företag då man hört så många företagare som känner sig blåsta. Jag själv skulle kanske vilja köpa sådana här tjänster i framtiden men man är ju livrädd bli blåst på en massa pengar så man börjar liksom med taggarna utåt direkt känns det som. [br][br]Hoppas du inte tar illa upp över mitt otrevliga bemötande. ???[br][br]Lycka till
På vilket sätt är ni bättre Google Adwords? för det var det jag tänkte på när jag läste det här. Eftersom google är ett mycket starkare marknadsföringsmedel än ett nytt företag i branschen.[br][br]Tack på förhand![br][br]Mvh[br]//Santos[br]
Har ni 2-3 min extra? Vänligen gör denna undersökning! http://cid-e0606c89235d93a1.skydrive.live.com/browse.aspx/.Public Tack för er medverkan! Skicka svar till Sorush.a@hotmail.com
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.