När du registrerar dig som medlem på Företagande.se godtar du dessa medlemsvillkor. Du är själv ansvarig för att ditt uppträdande är i enlighet med medlemsvillkoren och gällande svensk lagstiftning.
Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd och din Internetleverantör kontaktas. Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka detta vid eventuellt missbruk. Du går med på att webbmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distribueras till någon tredje part utan ditt samtycke. Webbmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.
Som medlem får du även vårt nyhetsbrev med artiklar och erbjudanden. Om du önskar kan du enkelt avregistrera dig från detta nyhetsbrev. I övrigt används e-postadressen bara för att aktivera din registrering, och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det.
När du registrerar dig på forumet godkänner du samtidigt att de uppgifter som du lämnar behandlas i enlighet med personuppgiftslagen.
Copyright
Allt material på Företagande.se är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Det gäller allt innehåll på webbplatsen, som exempelvis artiklar, texter och grafik. Du kan använda material från webbplatsen för privat, men icke kommersiellt bruk. Du får publicera artiklar förutsatt att du länkar tillbaka. Ange vänligen källa om du citerar. Är du osäker på vad som gäller är du välkommen att kontakta oss.
Cookies och cookiehantering
Företagande.se använder cookies. En cookie är en textfil som lagras på användarens dator, för att sedan hämtas upp av servern när användaren åter besöker sajten.
En cookie innehåller ingen personinformation. Vill du inte tillåta lagring av cookies på din dator kan du stänga av funktionen i din webbläsare. Inga cookies kommer då att sparas, men vissa delar av denna webbplats kommer då kanske inte att fungera korrekt.
Disclaimer
Material som publiceras på Foretagande.se är endast avsett som allmän information och skall inte ses som professionell rådgivning. Det finns risk att innehållet inte är uttömmande eller helt uppdaterat. Användandet av material på denna hemsida sker på användarens egen risk. Foretagande.se ansvarar inte för och har inga förpliktelser i förhållande till material på hemsidan eller material på annan hemsida med länk till eller från denna hemsida. Genom att klicka på " Jag har läst och accepterar villkoren " går du med på att bindas till dessa villkor.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
St1 - rabatt på drivmedel.
Med flera.
Varför bli medlem?
Det kostar inget
Bli skribent
Få ett riktigt vasst nyhetsbrev
Ladda ner mallar
Delta i diskussionsform
Rabatter hos Circle K, Sendify, Samsung, St1, mfl.
Circle K - rabatt på drivmedel.
Sendify - troligen Sveriges bästa fraktavtal.
Samsung - exklusiva erbjudanden, upp till 30% rabatt.
Observera: Inlägg i forumet publiceras
omedelbart utan redaktionell
förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se.
Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent
ansvarar själv för innehållet.
Jag gör en proffsig webbplats till ditt företag för endast 195:-/mån utan startk
[size=10pt][size=10pt][color=blue]Jag gör en proffsig hemsida till ditt företag eller förbättrar den du redan har. [/color] [/size] [/size]
Du får en modern och snygg webbplats, egen se-domän* och e-post** för [size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]bara 195:-/månad[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]
[size=10pt][size=10pt][size=10pt]Ingen startkostnad![/size][/size][/size] Du betalar när du är nöjd med din sida.
[size=10pt][size=10pt][size=10pt]Ingen bindningstid![/size][/size][/size] Du kan när som helst säga upp ditt abonnemang.
Vill du ha fler sidor på din webbplats kan du välja ett större abonnemang och t. ex få din sida i flash och med möjlighet att uppdatera innehållet själv.
Mitt motto är att det ska vara enkelt för dig som kund och att du inte ska behöva göra någonting själv. Du kan enkelt ringa eller e-posta mig om du vill ha ändringar gjorda på din sida.
På[size=10pt][size=10pt] www.enkelsidan.se [/size] [/size] kan du se mina referenser och välja det abonnemang som passar dig!
Jag som erbjuder dig detta heter Samuel Liljekvist och jag driver sedan några månader ett nystartat enmansföretag. Mitt företag är litet och hos mig blir du inte en kund bland tusentals andra. Jag har personlig kontakt med mina kunder och gör allt för att kunden ska bli nöjd med mitt arbete.
Varför ska man hyra en hemsida av er när man kan köpa hemsidorna för en engångskostad på runt 500 kr? Sen verkar det inte finnas något verktyg att kunna ändra sidan, typ någon form utav cms? [br][br]
Hej Mikael![br][br]Kul att just du svarar på mitt inlägg! Jag var inne och tittade på er sida igår och ni verkar driva ett seriöst och bra företag![br][br]Anledningen till att man ska anlita mig (det är bara jag!) är att man får en personlig service och att man inte behöver göra någonting alls med sin sida själv. Tro mig, det finns faktiskt dom som inte kan och inte tycker det är roligt med datorer. (det är faktiskt sant hur otroligt det än låter!)[br][br]Jag läste också att ni söker försäljare av e-butiker. Om du är intresserad skulle jag kunna sälja en hel del eftersom mina kunder ofta efterfrågar sådana. Hör av dig i så fall.[br][br]/Samuel 8)
[quote author=Aixenpro link=topic=4628.msg22376#msg22376 date=1227454425][br]Hej Mikael![br][br]Kul att just du svarar på mitt inlägg! Jag var inne och tittade på er sida igår och ni verkar driva ett seriöst och bra företag![br][br]Anledningen till att man ska anlita mig (det är bara jag!) är att man får en personlig service och att man inte behöver göra någonting alls med sin sida själv. Tro mig, det finns faktiskt dom som inte kan och inte tycker det är roligt med datorer. (det är faktiskt sant hur otroligt det än låter!)[br][br]Jag läste också att ni söker försäljare av e-butiker. Om du är intresserad skulle jag kunna sälja en hel del eftersom mina kunder ofta efterfrågar sådana. Hör av dig i så fall.[br][br]/Samuel 8)[br][/quote][br][br][br]Jo det är klart..=) inget jag funderat på direkt, men så du sköter allt åt kunden? om kunden ringer och säger lägg till denna sidan så gör du det eller? [br][br]Självklart, alla som är intresserade av att sälja våra system är självklart välkomna att göra det. Vi ger också väldigt bra provisioner på våra system..[br][br]
[quote author=C4media link=topic=4628.msg22374#msg22374 date=1227452819][br]Varför ska man hyra en hemsida av er när man kan köpa hemsidorna för en engångskostad på runt 500 kr? Sen verkar det inte finnas något verktyg att kunna ändra sidan, typ någon form utav cms? [br][br][/quote][br][br]Vart hittar du hemsidor för 500 kr?
[quote author=claeslund link=topic=4628.msg22378#msg22378 date=1227457409][br][quote author=C4media link=topic=4628.msg22374#msg22374 date=1227452819][br]Varför ska man hyra en hemsida av er när man kan köpa hemsidorna för en engångskostad på runt 500 kr? Sen verkar det inte finnas något verktyg att kunna ändra sidan, typ någon form utav cms? [br][br][/quote][br][br]Vart hittar du hemsidor för 500 kr?[br][/quote][br][br]Templates? som ofta levereras kodade och klara. Vad jag har förstått är det dom han säljer.
[quote author=C4media link=topic=4628.msg22380#msg22380 date=1227458081][br]Templates? som ofta levereras kodade och klara. Vad jag har förstått är det dom han säljer. [br][/quote][br][br]Enligt texten längst upp verkar det ingå både webbhotell, se-domän, hemsida och e-post.