[size=10pt][size=10pt][color=blue]Jag gör en proffsig hemsida till ditt företag eller förbättrar den du redan har. [/color] [/size] [/size]
Du får en modern och snygg webbplats, egen se-domän* och e-post** för [size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]bara 195:-/månad[/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size]
[size=10pt][size=10pt][size=10pt]Ingen startkostnad![/size][/size][/size] Du betalar när du är nöjd med din sida.
[size=10pt][size=10pt][size=10pt]Ingen bindningstid![/size][/size][/size] Du kan när som helst säga upp ditt abonnemang.
Vill du ha fler sidor på din webbplats kan du välja ett större abonnemang och t. ex få din sida i flash och med möjlighet att uppdatera innehållet själv.
Mitt motto är att det ska vara enkelt för dig som kund och att du inte ska behöva göra någonting själv. Du kan enkelt ringa eller e-posta mig
om du vill ha ändringar gjorda på din sida.
På[size=10pt][size=10pt] www.enkelsidan.se [/size] [/size] kan du se mina referenser och välja det abonnemang som passar dig!
Jag som erbjuder dig detta heter Samuel Liljekvist och jag driver sedan några månader ett nystartat enmansföretag. Mitt företag är litet och hos mig blir du inte en kund bland tusentals andra. Jag har personlig kontakt med mina kunder och gör allt för att kunden ska bli nöjd med mitt arbete.
Med vänliga hälsningar
Samuel Liljekvist
Enkelsidan Webbdesign
*egen se-domän exempel: www.dittföretag.se
**egen e-post exempel: info@dittföretag.se