Löpande Bokföring!

5
Hej!

Trevligt forum jag hittade. Många bra trådar och svar på många frågor.
Mitt företag är en redovisningsbyrå där vi i första hand sköter löpande bokföring åt andra företag.
Vi har för någon månad sedan infört ett fast pris i månaden per verifikation som har blivit succe.
Det behöver inte kosta så mycket per månad för att få sina papper i ordning.

Hör gärna av er om ni vill ha hjälp med er löpande bokföring med ett fast pris per månad och verifikation.

Vi tar gärna emor förfrågningar via mail.
[email protected]
M Bjelks Konsult.
Bokföring & Konsultuppdrag.
[email protected]
www.bjelkskonsult.se
Välkommen.
2360
37
Ert koncept idag är det vanliga sedan årtionden, så min fråga är hur ni gjorde tidigare.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2066
2
Vore intressant att veta vilket pris, och vilken service som ingår i det. PM är ok om det inte är nåt du vill publicera.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
5
Man kan givetvis även anlita oss per timme. [br]Detta koncept använde vi innan och gör det även nu.[br]Kunden har ju då möjligheten att välja på fast pris eller per timme.[br]Valmöjligheten tycker vi är perfekt för våra kunder.[br][br]Vi tar gärna emot förfrågningar via mail.[br][email protected]
M Bjelks Konsult.
Bokföring & Konsultuppdrag.
[email protected]
www.bjelkskonsult.se
Välkommen.
5
Jonathan:[br][br]Skicka ett mail till mig så skickar jag mer information till dig.[br]PM funkade inte.[br][br]Vi tar gärna emot förfrågningar via mail.[br][email protected][br][br][br]
M Bjelks Konsult.
Bokföring & Konsultuppdrag.
[email protected]
www.bjelkskonsult.se
Välkommen.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.