Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 14 år sedan
Nykomling
4

Reklammakare/låtskrivare/musikproducent

Hej, jag heter Markus Nyberg och är reklammakare och låtskrivare samt musikproducent.

Jag har haft listframgångar i popmusik och har i sverige legat som bäst 6a på hitlistan. Jag har också jobbat mycket med radio och tv-reklam. Bland annat har jag gjort reklamen och låten till "flygresor.se" som har hörts flitigt i samtliga radiokanaler senaste året.

Om det finns nån här som behöver radioreklam, musikjinglar, ljudloggor eller nåt annat i ljudform  till ert företag så är jag rätt person att ta kontakt med  😛

Sysslar även med inspelning då jag har en studio i proffsklass.

Eftersom jag är låtskrivare från början så kan jag lätt göra en trallvänlig reklamlåt om så önskas...

tack för ett bra forum!
Toppskribent
1616
6
Tack för presentationen!

Skriv gärna ut en hänvisning var man kan få tag i dig och kan läsa mer om dig och ditt företag.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Moderator Företagande.se
Må väl!
Nykomling
4
här är en länk till top 6 singeln i sverige som sålde över 20 000ex och som jag belönades med en award för, motsvarande en guldskiva för digital försäljning.

http://video.aol.com/video-detail/natacha-and-dominique-wicked/2281845857

här finns radioreklam...

www.flygresor.se

klicka på "lyssna på flygresor.se radioreklam" längst ned på sidan, dessa har jag skrivit manus till och producerat samt skrivit låten. Leifi reklamen var ett önskemål från kunden ifråga.

Här finns mer info om mitt låtskriveri

www.myspace.com/ajustment
www.destroynoise.com

denna tv reklam har jag gjort musiken till, ett finskt läkemedelsföretag...

http://www.youtube.com/watch?v=uc5ThzVuEi8

Detta är bara utkast av allt jag har skrivit och producerat. Kan skriva allt från shlagers till hårdrock, klassisk... mm...
Raderad användare
Raderad användare
Hejsan,

Kontakta mig på criss@epidemicsound.com så, får du mer info om jobb.
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.