Reklammakare/låtskrivare/musikproducent

4
Hej, jag heter Markus Nyberg och är reklammakare och låtskrivare samt musikproducent.

Jag har haft listframgångar i popmusik och har i sverige legat som bäst 6a på hitlistan. Jag har också jobbat mycket med radio och tv-reklam. Bland annat har jag gjort reklamen och låten till "flygresor.se" som har hörts flitigt i samtliga radiokanaler senaste året.

Om det finns nån här som behöver radioreklam, musikjinglar, ljudloggor eller nåt annat i ljudform  till ert företag så är jag rätt person att ta kontakt med  😛

Sysslar även med inspelning då jag har en studio i proffsklass.

Eftersom jag är låtskrivare från början så kan jag lätt göra en trallvänlig reklamlåt om så önskas...

tack för ett bra forum!
1616
4
Tack för presentationen![br][br]Skriv gärna ut en hänvisning var man kan få tag i dig och kan läsa mer om dig och ditt företag.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Moderator Företagande.se[/b]
Må väl!
4
här är en länk till top 6 singeln i sverige som sålde över 20 000ex och som jag belönades med en award för, motsvarande en guldskiva för digital försäljning. [br][br]http://video.aol.com/video-detail/natacha-and-dominique-wicked/2281845857[br][br]här finns radioreklam...[br][br]www.flygresor.se[br][br]klicka på "lyssna på flygresor.se radioreklam" längst ned på sidan, dessa har jag skrivit manus till och producerat samt skrivit låten. Leifi reklamen var ett önskemål från kunden ifråga. [br][br]Här finns mer info om mitt låtskriveri[br][br]www.myspace.com/ajustment[br]www.destroynoise.com[br][br]denna tv reklam har jag gjort musiken till, ett finskt läkemedelsföretag...[br][br][br]http://www.youtube.com/watch?v=uc5ThzVuEi8[br][br][br]Detta är bara utkast av allt jag har skrivit och producerat. Kan skriva allt från shlagers till hårdrock, klassisk... mm...
crissdavid
Hejsan,[br][br]Kontakta mig på [email protected] så, får du mer info om jobb.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.