Hyr programmerare i Ukraina

11
Ciklum ApS är ett danskt bolag med verksamhet i Ukraina. Vi åtar oss projektuppdrag, rekryterar dedikerade utvecklare eller projektleder Ditt uppdrag till fast pris.
Månadskostnad från cirka 2500 USD inkl. allt per månad och utvecklare. Timpriser från cirka 20 USD per timma beroende på uppdragets längd.

Kontakta mig för mer information eller läs mer på vår hemsida www.ciklum.net.

Mvh

Pekka Lindberg
Country Manager Sweden
[email protected]
640
5
Hej! [br][br]E kass på Engelska. Har ni någon Svensk sida?  :-[[br][br]Svensktalande projektledare? [br][br]Några Svenska sidor igång som referenser? [br][br]Ps. Välkommen hit  :nicka[br][br]MVH[br][br]R
37
hur står sig priserna i ukraina med t ex indien?
11
Hej, försöker svara på Era funderingar här.[br][br]Vi har inga svenska sidor igång ännu men om Ni mailar mig så kan jag skicka svenskt informationsmaterial. Min mail är [email protected].[br][br]Några referenskunder och deras hemsidor:[br][br]www.viskan.se[br]www.nyce.se[br]www.redbet.com[br]www.webforum.se[br][br]Priserna vi erbjuder är klart konkurrenskraftiga mot Indien. Ytterligare fördelar är närheten till Ukraina, ca 2 timmars flyg från Arlanda, tidsskillnad endast +1 timma och kulturen är mer västorienterad än Indien. Ukraina har en hög teknisk utbildning inom Universitet och högskolor. Rymd- och flygindustri är i världsklass bl.a.[br][br]Återkom med fler frågor.[br][br]Mvh[br][br]Pekka Lindberg[br]Country Manager[br]Ciklum
1616
4
Priserna är väl konkurrenskraftiga med Sverige med?  ;)[br][br]Vi har ganska bra skolor och industri i Sverige med bl a industrier så som SAAB Ericsson Space samt Bofors. Har själv tidigare arbetat med SAAB Ericsson Space som återkommande kund. Det är en bra merit. Arbetar ni mot Rymd- och Flygindustri? [br][br]Är mest nyfiken att veta för ev förfrågningar på mer avancerade uppdrag.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.