Observera: Inlägg i forumet publiceras omedelbart utan redaktionell förhandsgranskning. De omfattas därför inte av utgivningsbeviset för Företagande.se. Redaktionen kan i efterhand granska och moderera inlägg, men du som skribent ansvarar själv för innehållet.

Senast uppdaterad för 18 år sedan

Kapitalavkastning.

Söker du bättre avkastning på ditt sparkapital, gör som jag bli kund i http://www.globassets.com.

Årsräntor från 10%-22% beroende på sparandet.

Administrera din egen konto.
[i]Låter det för bra för att vara sant, så är det förmodligen det.[/i] [br] [br]Bra ränta, men man låser ju sina pengar i minst 3 år. [br]Kan hända mycket på 3 år... [br] [br]Gran Canaria-bolag? :roll: [br]Är det bara jag som tycker det finns en viss risk med bolaget? [br]Tveksamt om det finns nån statlig insatsgaranti..
www.startaebutik.se
Jag tycker att det låter skit. I villkoren så står det att dom tar ut adm kostnader plus 50: - varje gång det sker en överföring. [br]Spara man varje månad så kostar detta 600: - per år plus deras adm kostnader som kan vara hur stora som helst. [br]Skulle tro att man tjänar mer om man tar sina pengar och spela bort dom på börsen :o
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
Vill du delta i diskussionen?

Logga in eller registrera dig för att skriva inlägg och delta i diskussioner.