Monster och skelett

2360
37
har jag fått höra om av min son som var i Chikago under festivalen i veckan som gått och som 5 åring var allt stort därborta. I jämförelse med Sverige så har jag inte märkt så mycket men som affärsidé finns det mycket att hämta i USA.  Det märktes inte minst av att man köpt 3 resväskor till för att få rum med allt. Nu när dollarn är nere under 6.40 kan det vara lämpligt med import därifrån, och förmodligen kryper dollarn ner än mer.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2360
37
Dollarn går ner och risk finns att även den Lettiska Laten gör det också, samt att huspriser  kan tänkas rasa inom något år. Då kan det vara läge att skaffa något för företaget där. Företagsbeskattning för småföretagare är mycket bättre där.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2360
37
5 mån. har gått sedan jag skrev första inlägget om dollar och om möjligheter att handla därifrån.  Nu är den redkordlåg på ca 5.95 och man pratar om nedgång till 5.80 under gynnsamma förhållanden annars finns det säkert risk för en kurs under 5:-  så det öppnar upp för import därifrån.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
2360
37
Lat och den svenska skräpkronan följs åt så det är som jag skrev läge att skaffa något i Lettland. Dollarn däremot har tillfälligt rusat rakt upp så nergången utav den blir historisk till nästan en halvering från högstaläge.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
223
Du har aldrig funderat på att starta en blogg? :>
2360
37
Jodå. Visserligen lägger jag ner en hel del tid här på rådgivning  och ett och annat allmänt tips som man kan ta eller förkasta. Jag började med något som hette flysverige.nu och i tidningar med signaturen flysverigenu då man inte kunde ha punkt med, även dumma beslut, men det mesta ligger nere för tillfället. Inläggen kommer in via Goggle på mitt namn och det blir en och annan träff av de millioner som finns där. Det är några gamla släktingar som de flesta inläggen gäller, och då en som är författare sedan årtionden.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.