Signatur i Thunderbird?

5
Hej!



Någon här som använder Thunderbird och vet hur man infogar standardsignatur? Jag inser att jag förmodligen är korkad nu, men har precis bytt från Entourage till Thunderbird och lyckas verkligen inte hitta något. Jag arbetar i Mac, vet inte om det spelar någon roll, men i alla fall.



Hälsningar

Marie-Louise
16
Under inställningarna för kontot, klicka i rutan Bifoga signatur, sedan kan du välja vilken fil du vill bifoga om du klickar på knappen Välj...
5
Men jag hittar ju inget sådant alternativ under inställningar! Jag har ingen aning om vad felet är. Har ingen aning om det kan ha med det att göra, men jag har [br] OS X 10.3.9 och Thunderbird (engelsk version) 1.0.6. Skulle du vilja vara världens snällaste och förklara "steg för steg"?
16
Det ligger under verktyg->kontoinställningar...nu har jag svensk version...1.02 [br] [br]Markera kontonamnet, där ska inställningen ligga...
5
Hoppsan... Nu blir jag lite röd om kinden, det måste vara det enda jag inte testat... :-) Tack så mycket för hjälpen!
16
Så lite så :)

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.