Uppgifter om mitt företag

0
Hej mitt namn är Antonio, jag har ett nystartad enskild firma som säljer hemmaprodukter online. Den här veckan kontaktade jag en Nederländsk företag som tillverkar sängkläder och jag har visat fram mitt intresse för deras produkter. De har svarat och behöver mina: Företags uppgifter, Management information och Financial information. Jag vet inte vad är som ingår i Management information, Inte heller hur ska jag vissa min företags ekonomi (har inga företags bankkonto) jag är nystartad och har sålt knappt några enstaka produkter, de säger att om man vill jobba med dem man måste visa sitt kreditvärdighet (vår någonstans en enskild firma kan skaffa en sådant?) . Jag vill köpa deras produkter kontant med mitt startkapital och tänker inte köpa något i kredit, är detta vanliga krav när man vill köpa produkter av företag som tillverkar sina egna produkter?
Direkt fråga 1.- Vilka uppgifter ska jag skriva i delen Management information?
2.- Vad ska jag göra för att visa företags ekonomi och kreditvärdighet?
PS: Jag startade företag för 2 månader sedan, har sålt för få produkter, har ingen bankkonto för företag, har ett startkapital i banken "A" och använder mitt privatkonto i banken "B" för att få pengar från sålda varor. Tack för hjälp i förhand.
Mvh. Antonio

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.