Telefoni och bredband till företag

16
Hej vänner!

Jag och mina kollegor håller på att leta efter ett bra telefoni-bredbands avtal. Vi har sett att telia har något som heter telia kontor, är det någon som kan komma med lite tips? För nuvarande har vi inget nummer till företaget så vi vet inte riktigt hur vi ska gå tillväga för att ordna ett bra nummer? Kan bara ordna ett nytt nummer hos Telia? Eller kan t ex telenor även ordna detta?

Vi vill helst ha ett avtal där man har ett fast pris och kan ringa hur mkt man vill, har ett svagt minne av att telenor hade eller har ett sådant erbjudane..

Tacksam för svar.
2066
2
Jag har precis lagt om all telefoni och mobila bredband till Telenor med en mobil växellösning, fria samtal, fri surf, samt mobilt internet (dongel) på ca 15 användare. Tycker det fungerar helt ok så här långt. Tappar lite samtal då och då utan klar anledning (bra mottagning för båda parter). Den mobila växeln är bland de bättre om man inte vill bygga en egen lösning eller ha egen hårdvara, och version 2 är på väg med fler och bättre utvecklade funktioner. Alla fasta nummer är kopplade till mobilerna eller till växeln (som också är mobil) dvs inga fasta telefoner någonstans.[br][br]Andra alternativ är Tre (verkar vara ganska offensiva på företagsmarknaden), Telia, och troligtvis en hög med andra mer eller mindre kända företag...
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
16
Ska ringa o höra med olika operatör så får vi se vad de kan erbjuda. Telenor låter riktigt bra, speciellt det du nämnde om mobil växellösning.[br][br]Tack för tipset :)[br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.