Vem vill byta banners?

7
Jag är ute efter att skapa en "allmän medvetenhet" om mitt företag och vill således ha mina banners ute lite överallt.



Rimligen borde det finnas fler företagare där ute som är i behov av samma sak.

Så:

[color=green]Vem vill vara med och byta bannerreklam?[/color] :mrgreen:



Jag har själv möjlighet att lägga ut er reklam här:

http://tebutik.se



Diskutera här och skicka PM!
758
1
Banners är en underskattad form av marknadsföring, just för att besökare [br]sällan klickar på dessa. Man måste ha relativt många besökare för att [br]få ett enda litet klick. Däremot så är banners ett utmärkt sätt om man vill [br]bygga sitt varumärke genom att synas med domännamnet ingraverat med [br]stora bokstäver på en banners. :cool: [br]Mitt förslag är att du istället gör en länksida och utbyter länkar med andra [br]istället :mrgreen:
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
7
Det ena behöver ju inte utesluta det andra :grin: [br] [br]En banner snor man ju ihop på några minuter, så har man bara någonstans att slänga upp dem så... :mrgreen:
114
[quote="tebutik.se"]Jag håller på och uppdaterar en webbplats som anknyter till ditt ämne, när jag är klar vill jag gärna byta :) Kan man höra av sig om någon vecka eller ett par?[/quote]
7
[quote author=tebutik.se link=topic=2115.msg8006#msg8006 date=1175203872][br]Det ena behöver ju inte utesluta det andra  :grin: [br][br]En banner snor man ju ihop på några minuter, så har man bara någonstans att slänga upp dem så...  :mrgreen:[br][/quote][br][br]Jo, om de inte ska vara något genomtänkta eller så.[br]Som gammal webdesigner så vill jag gärna påstå att det är en konst att framställa framgångsrika banners. Precis som alla andra reklamkampanjer och liknande.[br]Dessutom ska man inte byta banners med vem som helst. Att ha "fel" banner blinkandes på sin egen sida är lika fel som att ha sin egen banner på "fel" sida.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.