marknadsundersöknings formulär

32
jag har gjort klar min marknadsundersökning och vill lägga ut den på nätet så att folk kan ta del av den undersökningen men hittar inget script, undrar om ngn vet det finns en liknande sida där med färdig marknadsundersökning formulär där jag kan lägga min marknadsuundersökning asså helt gratis?
1616
6
Ska den ligga på en egen webbsida eller ska det bara vara en undersida till en befintlig webbsida? [br] [br]Är det bara text du ska lägga ut eller innehåller dokumentet bilder eller andra funktioner? [br] [br]Ett alternativ är att du kan lägga ut den som pdf om dokumentet redan är klart rent designmässigt. [br] [br]Följande sätt kan annars användas som en simpel mall för placering av text i en webbsida. Öppna ett tomt enteckningsblad i datorn och klistra in nedanstående. Spara sedan dokumentet med index.htm. [br]_______________________________________________________ [br] [br] [br] [br]Här skriver du titel på dokumentet som ska visas på fönsterlisten [br] [br] [br] [br] [br] [br] [br] [br] [br]Här skriver eller klistrar du in all text från dokumentet. radbrytningar görs med exepelvis
och fetstil med samt texten som ska vara fetstil aco avslutar den feta texten med så simpelt är det om man nu inte vill ha det snyggare, fler funktioner, styra teckensnitt mm. [br] [br] [br] [br]_______________________________________________________ [br] [br]Inte specellt snygg mall men helt fungerande.... [br] [br]Mvh [br] [br]Magnus Olsson [br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
32
vad är det för mall:S...jag vill ha en undersökning som fungerar så här att man har frågorna och sen svar nedan efter frågorna och svarar med ja eller ett nej och sedan resultatet skickas det till mig
1616
6
Det var det jag syftade till eftersom du inte var konkret i din fråga :grin: [br] [br]Men erkänn mallen var lite bra ;-) :wink: [br] [br]Jag tror tyvärr inte du finner en standard mall för det du söker eftersom ja och nej frågorna ska generera ett svar baserat på vilka alternativ du väljer. Men det finns duktiga programmerare här ute som kan detta, alternativt kan du finna fler på [url]www.webmasternetwork.se[/url]
Må väl!
57
Jag tycker att det låter som att du vill ha ett helt vanligt formulär. Hur du gör kan du tex. hitta på [url]http://www.tiger.se/dok/formtext.html[/url]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.