Smyckesföretag online - Någon med erfarenhet? Tips och råd

1
Jag och två vänner startade ett eget företag nyligen som heter Silverkedjan och nu efter ett par månader i drift känns det som att vi börjat stagnera lite. Finns någon med erfarenhet inom marknadsföring och/eller företagande online som kan hjälpa oss komma på rätt bana igen? Vi lägger regelbundet upp på sociala medier som Facebook, Instagram samt även TikTok men känner att tillväxten är långsam. Alla tips och råd är välkomna!
(Jag lägger till länken till hemsidan om någon vill se vad vi gjort hittils och hur vi jobbar)
https://silverkedjan.se/

Tack /Max från Silverkedjan
2
Hej! Checkade in er sajt. Supercoola saker ni säljer :)
Är det tillväxt i sociala medier som ni önskar så får ni kolla igenom de aktörer som gör det bra och försöka härma dem. Och glöm inte tiden, det kommer ta 3+ år innan ni ser någon effekt - och det är för att man skapar varumärken genom regelbundenhet - dvs samma sak varje dag i många år.

Sen gällande SEO, där borde ni använda er utav search console för att optimera era produkttexter bättre.

Har ni några specifika frågor är det bara att ni hör av er till mig.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.