Hjälp med marknadsföringen

3
Hej!

Lite kort om mig. Lär mig för tillfället om Digital marknadsföring av en mentor och behöver få lite mer praktisk erfarenhet inom Google Ads/ Adwords.

Därför erbjuder jag hjälp med att starta upp/ justera era kampanjer utifrån er budget och önskemål så att du effektivt kan annonsera på googles sökmotor.

Givetvis är detta kostnadsfritt.

Är du företagare eller bara behöver hjälp med dina annonseringar så hör gärna av dig om du är intresserad! ?

Har du frågor når mig här eller via mail på [email protected]

Med vänliga hälsning,
Johnny
8
5
Hej! Har problem att nå ut med mina produkter gällande försäljning via egen hemsida. Mina produkter säljer bra via Land Shopping men vill som sagt ha dessa kunder till min egna shop, varbergsvindflojlar.com Frustrerande att ha försäljningsbara produkter och inte kunna nå ut till den breda skaran. ? Brukar säga att det spelar ingen roll hur bra saker du tillverkar om ingen vet att du tillverkar dom! ?? Jag söker nu efter långvarigt sammarbete med någon kunnig inom digital marknadsföring för att få fart på ett sjunkande skepp! /håkan
Varbergs Vindflöjlar
3
Hej Håkan! Jag hjälper dig gärna! Vi kan utbyta kontaktuppgifter via PM så diskuterar vi vidare därifrån. /Johnny
1
Hej Johnny, Är det fortfarande aktuellt? Med vänliga hälsningar, Sofia Malm
3
Hej Sofia, Ja det är fortfarande aktuellt. Jag jobbar med det här när jag har tid över. Jag skickar iväg ett PM så kan vi diskutera vidare :) Med vänliga hälsningar, Johnny Giang

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.